Sachol to lek przeciwzapalny stosowany w leczeniu stanów zapalnych jamy ustnej i dziąseł, chorób przyzębia wywołanych np. przez podrażnienia spowodowane aparatem ortodontycznym lub otarciami protezy.
– Celem kampanii jest podkreślenie cechy od zawsze związanej z marką SACHOL, tj. uniwersalności zastosowań, ponieważ żel SACHOL można stosować w różnych dolegliwościach jamy ustnej związanej ze stanem zapalnym, dzięki czemu można szybko zapomnieć o bólu i cieszyć się życiem – komentuje Arkadiusz Słota, brand manager OTC w Bausch Health Polska.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Koncept „Wszystkie twarze” powstał wcześniej i zakładał shooting, ale realizacja przypadła na czas obowiązywania najostrzejszych ograniczeń spowodowanych pandemią. Mocno wpłynęło to na charakter naszej pracy. Po rozważeniu różnych opcji postanowiliśmy oprzeć montaż na materiałach z banków wideo, co okazało się ciekawym wyzwaniem. Koniec końców dzięki efektywnej współpracy z Klientem i Agencją Filmową od strony wizualnej trudno odróżnić nasz spot od produkcji powstałych na planie – dodaje Jarosław Pawłowski, senior copywriter z Schulz brand friendly.
Kampania będzie obejmować display, emisję spotu w telewizji i w digitalu, a także wykorzystanie materiałów POS. Za koncept kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Schulz brand friendly.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024