Anna Kordus przechodzi do agencji Przestrzeń na stanowisko associate director w dziale client service

Anna ma ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów o różnej specyfice i dla marek z wielu kategorii. Dobrze czuje się w projektach związanych z popkulturą i szeroko pojętym lifestylem.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Od 2018 związana z MediaCom Warszawa, gdzie jako accociate director MBA była odpowiedzialna za niestandardowe realizacje dla wszystkich marek The Coca-Cola Company, PSA (Opel, Citroën, Peugeot, DS), a także Adidas i Reebok. Prowadziła 5-osobowy zespół specjalizujący się w działaniach: branded content, product placement i influencer marketing. Tworzyła strategie i koncepty dla działań niestandardowych. Koordynowała i nadzorowała współpracę ze stacjami telewizyjnymi, z artystami, festiwalami i domami produkcyjnymi. 

Wcześniej przez ponad 2 lata związana z marką Żywiec w VMLY&R (wcześniej w SYZYGY/Ars Thanea). Była odpowiedzialna m.in. za digitalową implementację wielokrotnie nagradzanej platformy komunikacyjnej „Chce się Ż”. Współpracowała także przy trzech edycjach „Męskiego Grania”. Wśród marek, dla których pracowała, znalazły się także: PLL LOT, GK Polska Grupa energetyczna, Viacom International Media Networks, T-Mobile, Volvo i Nutricia. 

Z wyksztalcenia kulturoznawca. Fanka filmów klasy B oraz miłośnik psów. Wraz ze znajomymi co roku organizuje zbiórkę darów dla Schroniska w Milanówku.

W Przestrzeni Anna Kordus wesprze Mateusza Ciećwierskiego, dyrektora client service, w dalszym rozwoju działu oraz całej agencji. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj