Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

IKEA będzie dostarczać zamówienia do maszyn paczkowych

IKEA będzie dostarczać zamówienia do maszyn paczkowych
Polski oddział sieci IKEA ma w planach poszerzenie opcji odbioru zamówień – firma planuje bowiem umieścić przy swoich sklepach maszyny paczkowe. Usługa ma zostać uruchomiona jeszcze w tym roku.
O autorze
1 min czytania 2020-05-08

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, polski oddział IKEA ma w planach poszerzenie swoich opcji dostawy o kolejne rozwiązanie – w tym celu przedstawiciele marki prowadzą aktualnie rozmowy z kilkoma dostawcami maszyn paczkowych działającymi w Polsce. 

Portal donosi, że usługa ma zostać uruchomiona jeszcze w tym roku, zaś pierwsza maszyna pojawi się przy sklepie sieci na warszawskim Targówku. W przyszłości natomiast „paczkomaty” mają pojawić się nie tylko przy marketach IKEA, ale także w innych, dogodnych dla klientów, lokalizacjach. 

Do nowego punktu odbioru będzie można zamawiać nie tylko małogabarytowe artykuły wyposażenia wnętrz, ale również nieco większych rozmiarów – na przykład meble. 

Maszyny paczkowe wprowadził już austriacki oddział sieci IKEA. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

źródło: wiadomoscihandlowe.pl 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Intermarché rozwija swoją usługę Drive w kolejnych miastach w Polsce. W jej ramach produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

W związku z pandemią koronawirusa wiele sieci handlowych postanowiło wprowadzić nowe rozwiązania, które usprawnią robienie zakupów, zmniejszą kolejki przed sklepami i jednocześnie ograniczą kontakty klientów z innymi osobami.