Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, polski oddział IKEA ma w planach poszerzenie swoich opcji dostawy o kolejne rozwiązanie – w tym celu przedstawiciele marki prowadzą aktualnie rozmowy z kilkoma dostawcami maszyn paczkowych działającymi w Polsce.
Portal donosi, że usługa ma zostać uruchomiona jeszcze w tym roku, zaś pierwsza maszyna pojawi się przy sklepie sieci na warszawskim Targówku. W przyszłości natomiast „paczkomaty” mają pojawić się nie tylko przy marketach IKEA, ale także w innych, dogodnych dla klientów, lokalizacjach.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Do nowego punktu odbioru będzie można zamawiać nie tylko małogabarytowe artykuły wyposażenia wnętrz, ale również nieco większych rozmiarów – na przykład meble.
Maszyny paczkowe wprowadził już austriacki oddział sieci IKEA.
źródło: wiadomoscihandlowe.pl
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Intermarché rozwija swoją usługę Drive w kolejnych miastach w Polsce. W jej ramach produkty zamówione przez internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
PS2
W związku z pandemią koronawirusa wiele sieci handlowych postanowiło wprowadzić nowe rozwiązania, które usprawnią robienie zakupów, zmniejszą kolejki przed sklepami i jednocześnie ograniczą kontakty klientów z innymi osobami.