Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

TACOmbo – majowe weekendy w odsłonie KFC

KFC prezentuje alternatywę do tradycyjnych weekendowych wypadów za miasto. Marka wprowadza od dzisiaj nową ofertę – TACOmbo, dzięki której może nie będzie tradycyjnej kiełbaski z grilla, ale za to niepowtarzalne kurczaki w panierce i dużo zabawy przy tworzeniu tacos w domowym zaciszu.
O autorze
1 min czytania 2020-05-08

Nie da się ukryć, że tegoroczna wizja majowych weekendów mocno odbiega od tego, co dotychczas znaliśmy i celebrowaliśmy – rok 2020 zadbał o to z najwyższą starannością. Ale też kto powiedział, że jedynym słusznym sposobem na cieszenie się ciepłym, majowym słońcem musi być weekendowe grillowanie na działce? Może warto czasem pozwolić sobie na spontaniczność i otworzyć się na zmiany?

Właśnie tym tropem poszło KFC, które znane ze swoich nietuzinkowych pomysłów na specjalne, sezonowe menu przygotowało wyjątkową alternatywę dla wszystkich tęskniących za wizją majówkowej zabawy. Tym razem marka wczuła się w ciepłe klimaty słonecznych majowych dni, na nowo odkrywając wyjątkowe smaki wiosny. Tym samym, zamiast tradycyjnego grillowania, KFC proponuje pozostać w motywie świetnej zabawy przy wspólnym przygotowywaniu jedzenia, ale nie na działce, tylko w domu i oczywiście nie kiełbasek a… TACOS!

W swojej nowej ofercie – TACOmbo – KFC oferuje zestaw składników potrzebnych do przyrządzenia 20 tacosów. Znajdziecie w nim chrupiące KFC bites, placki tortilli, wypieczone tacos, króla wśród serów – Cheddar, sosy w wersjach pieprzowo-majonezowej, pikantnej i serowo-nacho oraz porcję chrupkiej sałaty i soczystego pomidora. Kampania pojawi się również na FB, gdzie za kreację odpowiada McCANN Worldgroup.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj