Taksówką do marzeń z Millenium Bank i Lemon Sky - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Taksówką do marzeń z Millenium Bank i Lemon Sky - case study

Konkurs „Taksówką do marzeń” połączył działania online i offline. Na ulicach Warszawy, Trójmiasta, Poznania, Wrocławia i Krakowa pojawiła się taksówka Banku Millennium, do której mógł wsiąść każdy, kto chciał opowiedzieć o swoim marzeniu.

W konkursie brały  udział także osoby, które nagrały swoje marzenia w domu – filmy można było zgłaszać bezpośrednio przez kanał Banku Millennium w serwisie YouTube.  Na „video marzenia” mogli głosować wszyscy odwiedzający serwis YouTube. Do półfinału akcji zakwalifikowały się filmy, które uzyskały min. 500 głosów, a w finale specjalnie powołane jury wytypowałotrzech laureatów. Ogłoszenie wyników odbyło się 21 listopada. Zwycięzca na realizację marzenia otrzymał 100 000 zł.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania została zrealizowana w wyniku wygranego przetargu przez Lemon Sky i JWT Warszawa.

Strona konkursu i laureaci: www.youtube.com/user/BankMillennium/konkurs

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij