Szansa dla młodych projektantów. Ruszył konkurs dla polskich marek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szansa dla młodych projektantów. Ruszył konkurs dla polskich marek

Grupa Slow, organizator imprez promujących trend slow w Polsce oraz twórca platformy jestemslow.pl, łączy siły z wrocławską agencją Fu-Ku Creative Concept. Wspólnie organizują konkurs dla marek, którego zwycięzcy będą pracować nad rozwojem swojej firmy z ekspertami.

– Slow Akademia to projekt edukacyjny skierowany do mikroprzedsiębiorców. Jego celem jest przede wszystkim budowanie ich konkurencyjności na rynku zdominowanym przez globalne koncerny. Wierzymy, że istnieje alternatywa dla wielkiego przemysłu, dla świata masowej i szybkiej produkcji i konsumpcji. Są nią małe, lokalne marki autorskie i ich rzemieślnicze produkty – komentuje Dominik Damaziak, partner w Grupie Slow.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs „Slow Akademia: nowy start mojej marki” skierowany jest zarówno do początkujących, jak i starszych doświadczeniem marek, chcących zmienić swój wizerunek lub zastanowić się nad nowymi, innymi możliwościami rozwoju.

– Nasz konkurs to przede wszystkim szansa na nową perspektywę i zderzenie swojej koncepcji z profesjonalistami. Zdajemy sobie sprawę, jakie wyzwania stoją teraz przed polskimi twórcami, dlatego też chcemy ich wesprzeć całym swoim doświadczeniem i kreatywnymi pomysłami – dodaje Linda Parys z agencji Fu-Ku Creative Concept.

Jak zgłosić się do konkursu?

W konkursie może wystartować każda marka, która odpowie na kilka pytań związanych z wizją prowadzenia własnej firmy. Warto poświęcić chwilę na rozbudowane i rzeczowe odpowiedzi, bo jest o co walczyć. Zdobywca pierwszego miejsca otrzyma wsparcie merytoryczne i wykonawcze: strategię marki, serię autorskich zdjęć ze swoimi produktami, stoisko na targach Jestem Slow oraz redakcję tekstów wizerunkowych. Co ważne, każdy uczestnik zyskuje nagrodę gwarantowaną: godzinną konsultację ze specjalistami w brandingu.

Więcej informacji oraz formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie

Ponadto, co wtorek o godz. 18:00 na profilach Jestem Slow oraz Fu-Ku Creative Concept na Instagramie można uczestniczyć w edukacyjnych spotkaniach – live'ach dotyczących budowania marki i sprzedaży. Ten cykl jest wstępem do Slow Akademii vol. 2 – szkoleń dedykowanych twórcom i ich firmom.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij