Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Eobuwie.pl otwiera sklep stacjonarny w Szczecinie

Z zachowaniem najwyższych środków bezpieczeństwa eobuwie.pl zaprasza do swojego nowego punktu w centrum handlowym Galaxy. Na klientów czeka m.in. 20 000 produktów dostępnych na miejscu, 29 tabletów do przeglądania oferty, punkt skanowania esize.me oraz rabaty, sięgające nawet 40%.
O autorze
1 min czytania 2020-05-18

Eobuwie.pl kontynuuje rozwój sieci stacjonarnej. Sklep w Szczecinie to już 23 lokalizacja na terenie Polski i pierwsza w województwie zachodniopomorskim.

Czym eobuwie.pl różni się od innych sklepów z butami? Całkowicie unikalnym doświadczeniem zakupowym. Przełomowy format łączy największy atut zakupów w internecie – dostępność dziesiątek tysięcy modeli butów do wyboru, z tym co najlepsze w zakupach stacjonarnych – możliwością przymierzenia ich na miejscu.

Do przeglądania produktów korzysta się z dostępnych na miejscu tabletów. Aktualna oferta, wyświetlana jest na ekranach multimedialnych. Dostępne w sklepie modele można w komfortowych warunkach przymierzać na miejscu. Buty dostarczane są z magazynu na zapleczu sklepu maksymalnie w 3 minuty.

W sklepach oferowany jest ten sam asortyment, co w sklepie online: 80 tys. produktów od ponad 500 marek. Jest na bieżąco aktualizowany, więc klient ma pewność, że przegląda setki nowości. Ponadto dla wszystkich kanałów sprzedaży obowiązują te same promocje i akcje rabatowe.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W naszych salonach postawiliśmy na omnichannel, czyli sprzedaż wielokanałową. Połączyliśmy korzyści kanałów offline i online. Dzięki temu oszczędzamy czas klientów. Można z łatwością przejrzeć ofertę online, np. zamówić produkty i komfortowo odebrać w salonie – mówi Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

W szczecińskim salonie dostępna będzie oczywiście usługa esize.me. To przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model stóp klienta, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Skan wykonuje się raz. Potem każdy klient może przypisać go do swojego numeru komórkowego lub adresu e-mail i w dowolnym momencie – czy to podczas zakupów stacjonarnych czy online – skorzystać z rekomendacji. Naturalnym uzupełnieniem esize.me jest możliwość doboru spersonalizowanych wkładek do butów, którą eobuwie.pl już oferuje swoim klientom – dodaje Konrad Jezierski.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Teraz skan esize.me można wykonać również własnym smartfonem, korzystając z aplikacji eobuwie.pl.

Sklep spełnia wysokie standardy bezpieczeństwa. Przy wejściu i przy kasach udostępniany jest płyn do dezynfekcji rąk, pracownicy sali sprzedaży pracują w maseczkach i rękawiczkach, skanery esize.me oraz tablety są regularnie dezynfekowane. W sklepie aktualnie, zgodnie z obowiązującymi zaleceniami, może przebywać ściśle określona liczba osób. W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników środki bezpieczeństwa utrzymane zostaną do odwołania.