Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Awans i rozbudowa Digital Strategy

Magdalena Euejda awansowała na stanowisko digital strategy manager w agencji Bluerank. Jej zadaniem jest rozbudowa zespołu zajmującego się tworzeniem strategii online dla partnerów.
O autorze
0 min czytania 2020-05-20

Magda Euejda doświadczenie w digital marketingu zdobywa od dziesięciu lat. W Bluerank pracuje od pięciu. Prowadziła projekty m.in. dla marek: mBank S.A., Wittchen i PORTA. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii online, wykonywaniu analiz i audytów strategicznych, a także prowadzeniu treningów i warsztatów z klientami.

Myślenia i działania strategicznego uczyła się u najlepszych – wiedzę zdobywała m.in. na licznych kursach i szkoleniach Marka Staniszewskiego, jednego z najlepszych strategów w Polsce.