Magda Euejda doświadczenie w digital marketingu zdobywa od dziesięciu lat. W Bluerank pracuje od pięciu. Prowadziła projekty m.in. dla marek: mBank S.A., Wittchen i PORTA. Specjalizuje się w opracowywaniu strategii online, wykonywaniu analiz i audytów strategicznych, a także prowadzeniu treningów i warsztatów z klientami.
Myślenia i działania strategicznego uczyła się u najlepszych – wiedzę zdobywała m.in. na licznych kursach i szkoleniach Marka Staniszewskiego, jednego z najlepszych strategów w Polsce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024