Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii LEGO z okazji Dnia Dziecka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Policjobot, Rakietowieża i Polizzeria nowymi bohaterami w kampanii LEGO z okazji Dnia Dziecka

Nowi bohaterowie: Rakietowieża, Policjobot i Polizzeria to twarze najnowszej kampanii marki pt. „Przebuduj świat ze swoim dzieckiem”, która promuje klocki LEGO jako najlepszy podarunek dla dzieci z okazji ich zbliżającego się święta.

Stworzone we współpracy z dziećmi budowle podkreślają, jak wielki potencjał drzemie w kultowych klockach i jak niewiele potrzeba, by wyzwolić w najmłodszych pokłady twórczej kreatywności i pomysłowości. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Kreatywność dzieci jest nieograniczona i pozwala im wymyślać coś innego, zupełnie nowego. Przebudowywanie to świeża perspektywa dziecka na świat: optymistyczna, radosna, mądra i dla całej rodziny. Marka dostrzega tę zależność i oddaje w ręce dzieci oraz ich rodziców najlepszy produkt, który pozwala budować, rozbudować i przebudować świat – mówi Beata Kucejko, dyrektor marketingu LEGO.

Na potrzeby kampanii Ogilvy stworzyło trzy key visuale, animacje 3D prezentujące konstrukcje, zaprojektowane zostały także specjalne instrukcje pokazujące, jak krok po kroku, w domowym zaciszu, stworzyć bohaterów kampanii. Powstał również specjalny landing page, skąd można je pobrać. 

– Pracując nad kolejną odsłoną RTW, skupiliśmy się na zainspirowaniu dzieci i rodziców do przekroczenia utartych schematów i połączenia zestawów, które pochodzą z różnych światów. Dało to rezultat w postaci nieszablonowych połączeń, jakich świat do tej pory nie widział. W kampanii zaprezentowaliśmy kilka z nich, są one inspiracją do łączenia różnych zestawów ze sobą i wspólnej zabawy w przebudowę – mówi Maciej Twardowski, ECD Ogilvy.

Kampania kontynuuje rozpoczętą w ubiegłym roku, pierwszą od ponad 30 lat, kampanię brandową LEGO – „Rebuild The World” – i rozwija ją w zupełnie nowym obszarze nieograniczonej kreatywności i wyobraźni dziecka.

Kampania, którą wspólnie z LEGO przygotowało Ogilvy, wystartowała w telewizji i Internecie. 

Za ożywienie bohaterów w 3D i postprodukcję spotów odpowiada studio LocoMotive.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij