Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Burger King z nowym sposobem na zachęcenie społeczeństwa do social distancingu

Burger King z nowym sposobem na zachęcenie społeczeństwa do social distancingu
Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.
O autorze
1 min czytania 2020-05-27

To nie pierwsza taka akcja Burger Kinga, za pomocą której sieć w nietypowy sposób zachęca społeczeństwo do social distancingu. Niedawno pisaliśmy o nowym Whopperze, którego zaprezentował włoski oddział marki – burger ten posiada potrójną porcję cebuli, co ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.

Teraz niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nieco inny pomysł, choć prawdopodobnie równie skuteczny – teraz sieć rozdaje swoim klientom gigantyczne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja „Stay and f*** at home” została zapoczątkowana w mediach społecznościowych hashtagiem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się