Transmisja meczu w kreacji reklamowej przez platformę nc+ i Onet

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Transmisja meczu w kreacji reklamowej przez platformę nc+ i Onet

Podczas meczu T-Mobile Ekstraklasy Lech Poznań – Wisła Kraków po raz pierwszy w Polsce internauci mogli zobaczyć transmisję spotkania w kreacji reklamowej. Komunikacja przygotowana przez platformę nc+ miała miejsce na Onecie, który był partnerem tego nowatorskiego przedsięwzięcia.

Platforma nc+ jest posiadaczem praw do transmisji T-Mobile Ekstraklasy. Pokazuje wszystkie 296 meczów sezonu na żywo i w jakości HD. Piątkowe spotkanie Lech Poznań – Wisła Kraków, które było hitem 20. kolejki, można było zobaczyć nie tylko na ekranach telewizorów, ale także w kreacji reklamowej emitowanej w onet.pl

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Najlepszą reklamą naszej oferty jest sam unikalny kontent, który proponujemy widzom. Szukaliśmy kreatywnego sposobu na wykorzystanie mediów internetowych, aby pokazać, jakie emocje towarzyszą meczom T-Mobile Ekstraklasy w kanałach platformy nc+. Jako lider rynku chcemy również sprawdzać i wytyczać nowe, bardziej angażujące i ciekawe kierunki w komunikacji z klientem. Transmisja meczu piłkarskiego na żywo w internetowej kreacji reklamowej to prawdopodobnie pierwsze w Polsce i w Europie tego typu wykorzystanie mediów w komunikacji - mówi Jan Wykrytowicz, Dyrektor komunikacji marketingowej i badań.

Z tą oryginalną kampanią podczas 90 minut meczu zetknęło się w onet.pl 300 tysięcy użytkowników, z czego ponad 22 tysiące zdecydowało się na obejrzenie spotkania.

Przeprowadzenie transmisji było możliwe dzięki zaangażowaniu Ekstraklasy S.A., organizatora rozgrywek ligowych, która w imieniu klubów Ekstraklasy dystrybuuje prawa medialne.

- T-Mobile Ekstraklasa jest coraz lepszym i atrakcyjniejszym produktem. W ciągu sezonu nasze mecze przyciągają przed telewizor łącznie ponad 50 milionową widownie w Polsce. Ciągle jednak chcemy poszerzać grono odbiorców Ekstraklasy. Innowacyjne formy promocji pomagają dotrzeć do widzów, którzy być może nie mieli do tej pory okazji zobaczyć na żywo meczów naszej ligi i przekonać ich, że warto śledzić rywalizację w Ekstraklasie – mówi Łukasz Łazarewicz, Dyrektor ds. Marketingu Ekstraklasy S.A.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij