Mixx Awards Europe: dwie nagrody dla kampanii OLX #BezJaj i 180heartbeats + JUNG v MATT

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mixx Awards Europe: dwie nagrody dla kampanii OLX #BezJaj i 180heartbeats + JUNG v MATT

3 czerwca br. odbyła się gala Mixx Awards Europe. Kampania OLX #BezJaj została nagrodzona dwiema brązowymi statuetkami w kategoriach Branded Content i Non-Profit/CSR.

Kampania #BezJaj przypominała o nierównościach w płacach między kobietami a mężczyznami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kobiety pracują średnio 68 dni bez wynagrodzenia. Wynika to z różnicy w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn, która wynosi 18,5% – zgodnie z danymi publikowanymi przez GUS*. 

–  Niejako dopiero 8 marca każdego roku jest dniem pierwszej wypłaty dla kobiet w Polsce – wyjaśnia zamysł twórców kampanii Artur Leśniak, senior strategy planner w agencji 180heartbeats + JUNG v MATT.

Kampania zrealizowana przez agencję 180heartbeats + JUNG v MATT zdobyła teraz dwie brązowe statuetki w kategoriach Branded Content i Non-Profit/CSR w konkursie Mixx Awards Europe 2020. 

 

*Raport Głównego Urzędu Statystycznego z 2018 r. p.t.  Różnice w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w Polsce w 2016 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij