Takeda i Najprościej Mówiąc – prosto i zrozumiale na temat hemofilii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Takeda i Najprościej Mówiąc  – prosto i zrozumiale na temat hemofilii

Firma biofarmaceutyczna Takeda, w ramach drugiej edycji kampanii edukacyjnej „Z hemofilią przez życie”, nawiązała współpracę z twórcami kanału na YouTubie „Najprościej Mówiąc”. Krótkie filmy w przystępny sposób tłumaczą genezę powstawania różnych chorób oraz sposoby ich leczenia.

Misją firmy Takeda jest doskonalenie światowych standardów leczenia oferowanych osobom zmagającymi się z rzadkimi skazami krwotocznymi. W swoich działaniach komunikacyjnych stawia na edukację zarówno chorych na hemofilię, jak również ich najbliższych. Dlatego też w ubiegłym roku powstała kampania edukacyjna „Z hemofilią przez życie”, która ma na celu rozprawienie się z mitami, które narosły wokół tej choroby, wskazanie nowoczesnych sposobów jej leczenia oraz zachęcenie chorych do podejmowania aktywności fizycznej dopasowanej do ich możliwości. W kampanię zaangażowani są pacjenci, ich rodziny oraz eksperci – m.in. hematolog, fizjoterapeuta i trener personalny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach kampanii powstał krótki materiał filmowy na temat hemofilii we współpracy z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouYube, którego celem jest upowszechnienie wiedzy na temat tej rzadkiej choroby oraz sposobów jej leczenia.

– Naszym celem było stworzenie materiału edukacyjnego, który w ciekawy, a zarazem jak najprostszy sposób mógłby wytłumaczyć na czym polega hemofilia, jakie są jej objawy oraz jak można ją leczyć.  Dlatego do współpracy przy tym projekcie zaprosiliśmy twórców kanału „Najprościej Mówiąc”. Wierzymy, że ich innowacyjne podejście do tematów medycznych, wiedza i zaangażowanie przyczynią się do szerzenia wiedzy na temat tej rzadkiej choroby – komentuje Danuta Deckert, product marketing lead Hematology Takeda Pharma. 

Autorami kanału „Najprościej Mówiąc” na platformie YouTube jest lekarz Marcin Czekała oraz Mikołaj Kolasiński – student VI roku medycyny z Poznania. Ich kanał subskrybuje obecnie ponad 130 000 internautów, a ich materiały obejrzało już blisko 6 milionów osób.  

Za działania komunikacyjne w ramach kampanii „Z hemofilią przez życie” oraz za koordynację projektu z twórcami kanału „Najprościej Mówiąc” odpowiada agencja First Aid Communication.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij