IKEA ponownie wprowadza tęczową torbę – dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

IKEA ponownie wprowadza tęczową torbę – dochód z jej sprzedaży zostanie przekazany Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy IKEA ponownie wprowadziła do swoich sklepów znaną wszystkim kultową torbę FRAKTA w kolorach tęczy. Zysk z jej sprzedaży firma przekaże na wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę.

Tęczową torbę sieci IKEA mogliśmy już nabyć w ubiegłym roku – teraz ponownie z okazji tzw. Miesiąca Dumy poświęconego społeczności LGBT, który rozpoczął się 1 czerwca, marka wprowadza do swoich sklepów na całym świecie kultową już torbę FRAKTA w kolorach tęczy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Co istotne, dochód ze sprzedaży torby przekazywany jest na wsparcie organizacji, które działają na rzecz społeczności LGBT+. W Polsce cały zysk zostanie wpłacony na konto Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę i wsparcie Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Dzięki tej inicjatywie każdy może bezpłatnie i całkowicie anonimowo porozmawiać z psychologiem lub pedagogiem m.in. o problemach w swoim domu, problemach miłosnych czy też własnej seksualności.

Torba STROSTOMMA kosztuje niecałe 10 złotych i można nabyć ją w stacjonarnych sklepach sieci. 

PS

Marka Kubota ruszyła z nową akcją, w ramach której pięć złotych z każdej sprzedanej pary kultowych klapków Rzep z tęczowym logo przekaże Stowarzyszeniu Grupa Stonewall.

PS2

W związku z tzw. Miesiącem Dumy, który wypada w czerwcu, polska marka Risk made in Warsaw zaprezentowała nową kampanię, która jest symbolem wsparcia dla osób LGBT+. W projekcie wzięły udział pary zarówno te jednopłciowe, jak i mieszane.

PS3

Z okazji tzw. „Miesiąca Dumy”, który wypada w czerwcu, marka Skittles postanowiła zrezygnować ze swojego charakterystycznego tęczowego brandingu, aby zwrócić uwagę na to, że „tylko jedna tęcza ma w tym czasie znaczenie”.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij