Na YouTubie ruszył humorystyczny serial internetowy „Coś Na Rzeczy”

Czy zastanawialiście się kiedyś, co się stanie, gdy na losowej rzeczy położycie kamerę wideo i krzykniecie akcja? Powstanie „Coś Na Rzeczy” – nowy, humorystyczny serial internetowy.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

„Coś Na Rzeczy” to połączenie znanych i lubianych programów telewizyjnych, takich jak Kasia i Tomek oraz Camera Cafe, które w przeszłości serwowała nam stacja TVN. To komedia, gdzie zobaczymy historię typowego małżeństwa – Arka i Amelii, którzy wynajmują swoje lokum trzem młodym studentom – Kasi, Oli/Erice oraz Mario, a gdzieś w pobliżu kręci się przemiły i urokliwy Żulek Dyluś.

Cała koncepcja filmu opiera się na ukazaniu śmiesznych scenek z życia bohaterów (gagów) z perspektywy jakiejś rzeczy, na przykład pralki, miksera, czy okna przy którym aktualnie rozgrywana jest się scena w serialu.

W sezonie pierwszym skupimy się na tym co kryją tajemnicze, zamknięte drzwi, które zostają dostrzeżone przez trójkę studentów.

Postacie:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Monsz Arek – typowy Janusz Biznesu (Marcin Randall Nowakowski)
  • Żona Amelia – charakterna pani domu oraz artystka w jednym (Monika Nowogrodzka)
  • Studentka Kasia – śliczna i modna dziewczyna (Edyta Gąsior).
  • Ola – miewa swoje humorki i raz jest optymistyczną Olą, a raz Mroczną i pesymistyczną Eriką (Kasia Gutkowska)
  • Nerd Mario – chłopak z nietypowym i czasem dziwnie myślącym umysłem (Jakub Ziółkowski)
  • Żulek Dyluś – miły i przesympatyczny żulek, który swą gracją i (NIE)naganną wymową porusza wszystkich do śmiechu. (Konrad Domaszewski)

W pierwszym sezonie pojawi się dokładnie 5 odcinków trwających po około 6 minut każdy.

Pomysłodawcą serialu jest Robert Began, który zawsze chciał stworzyć coś nietypowego, innego, ciekawego z humorem i dla wszystkich – młodych, starszych. Za scenariusz odpowiada Zuzanna Rucińska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

20 czerwca na kanale YouTube odbyła się premiera pierwszego odcinka serialu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Serial od samego początku był tworzony na zasadach non-profit. 

Więcej informacji na temat projektu znajduje się na stronie.