TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty

Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty
Marka Gucci zaprezentowała swoją nową kampanię utrzymaną w duchu idei body positive. Jedną z bohaterek sesji zdjęciowej jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

Marka Gucci już od jakiegoś czasu przełamuje wszelkie obowiązujące kanony w branży modowej i walczy ze stereotypami. Kampanie marki przeważnie wyłamują się ze sztywno określonych schematów, czego przykładem jest chociażby ta ubiegłoroczna reklamująca kolekcję szminek Gucci Beauty – zamiast perfekcyjnego uśmiechu, produkty beauty prezentował niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

Teraz dom mody do swojej najnowszej kampanii kosmetyków zaprosił Ellie Goldstein, 18-letnią modelkę z zespołem Downa i podopieczną agencji Zebedee Management, promującej ruch #bodypositive i wspierającej osoby z różnych grup społecznych, które często są wykluczane z powodu swojego wyglądu.

Oprócz Ellie Goldstein w kampanii wystąpili też m.in. Enam Asiama, Ruoyi Yi oraz Sarah Batt.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Modelki, które wystąpiły w kampanii zostały wybrane w ramach międzynarodowego konkursu organizowanego przez włoski dom mody oraz redakcję magazynu Vogue Italia.

PS

Ubiegłoroczna specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona była kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS3

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

PS4

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, agencja Zebedeee Management oraz choreograf Daniel Vais stworzyli nietypowy projekt, w ramach którego zaproszono osoby z zespołem Downa do wyjątkowej, awangardowej sesji zdjęciowej.