Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty

Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty

Marka Gucci zaprezentowała swoją nową kampanię utrzymaną w duchu idei body positive. Jedną z bohaterek sesji zdjęciowej jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.

Marka Gucci już od jakiegoś czasu przełamuje wszelkie obowiązujące kanony w branży modowej i walczy ze stereotypami. Kampanie marki przeważnie wyłamują się ze sztywno określonych schematów, czego przykładem jest chociażby ta ubiegłoroczna reklamująca kolekcję szminek Gucci Beauty – zamiast perfekcyjnego uśmiechu, produkty beauty prezentował niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz dom mody do swojej najnowszej kampanii kosmetyków zaprosił Ellie Goldstein, 18-letnią modelkę z zespołem Downa i podopieczną agencji Zebedee Management, promującej ruch #bodypositive i wspierającej osoby z różnych grup społecznych, które często są wykluczane z powodu swojego wyglądu.

Oprócz Ellie Goldstein w kampanii wystąpili też m.in. Enam Asiama, Ruoyi Yi oraz Sarah Batt.

Modelki, które wystąpiły w kampanii zostały wybrane w ramach międzynarodowego konkursu organizowanego przez włoski dom mody oraz redakcję magazynu Vogue Italia.

PS

Ubiegłoroczna specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona była kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS3

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

PS4

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, agencja Zebedeee Management oraz choreograf Daniel Vais stworzyli nietypowy projekt, w ramach którego zaproszono osoby z zespołem Downa do wyjątkowej, awangardowej sesji zdjęciowej.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij