Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty

Modelka z zespołem Downa reklamuje tusz do rzęs w nowej kampanii Gucci Beauty
Marka Gucci zaprezentowała swoją nową kampanię utrzymaną w duchu idei body positive. Jedną z bohaterek sesji zdjęciowej jest Ellie Goldstein, 18-letnia modelka z zespołem Downa.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

Marka Gucci już od jakiegoś czasu przełamuje wszelkie obowiązujące kanony w branży modowej i walczy ze stereotypami. Kampanie marki przeważnie wyłamują się ze sztywno określonych schematów, czego przykładem jest chociażby ta ubiegłoroczna reklamująca kolekcję szminek Gucci Beauty – zamiast perfekcyjnego uśmiechu, produkty beauty prezentował niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.

Teraz dom mody do swojej najnowszej kampanii kosmetyków zaprosił Ellie Goldstein, 18-letnią modelkę z zespołem Downa i podopieczną agencji Zebedee Management, promującej ruch #bodypositive i wspierającej osoby z różnych grup społecznych, które często są wykluczane z powodu swojego wyglądu.

Oprócz Ellie Goldstein w kampanii wystąpili też m.in. Enam Asiama, Ruoyi Yi oraz Sarah Batt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Modelki, które wystąpiły w kampanii zostały wybrane w ramach międzynarodowego konkursu organizowanego przez włoski dom mody oraz redakcję magazynu Vogue Italia.

PS

Ubiegłoroczna specjalna edycja brytyjskiego Vogue’a „The Non-Issue” poświęcona była kobietom, które nierzadko są dyskryminowane przez swój wiek.

PS2

Marka Dove i Getty Images postanowiły położyć kres nienaturalnym i sztucznych zdjęciom stockowym kobiet. Stworzyły więc projekt #ShowUs, w którym występują prawdziwe, inspirujące i różnorodne kobiety.

PS3

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

PS4

Z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, agencja Zebedeee Management oraz choreograf Daniel Vais stworzyli nietypowy projekt, w ramach którego zaproszono osoby z zespołem Downa do wyjątkowej, awangardowej sesji zdjęciowej.