Kampania wyborcza w czerwcu na Facebooku – analiza Sotrender

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania wyborcza w czerwcu na Facebooku – analiza Sotrender

Sotrender przygotował podsumowanie ostatnich 3 tygodni kampanii prezydenckiej na Facebooku.

Główne wnioski z badania:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

1. Największą rzeszę fanów na Facebooku posiada Andrzej Duda, jednak grono fanów Rafała Trzaskowskiego urosło najszybciej w ciągu ostatnich 3 tygodni (o niespełna 30%).

2. Najbardziej angażujące posty publikowano na profilu Rafała Trzaskowskiego. Największy spadek zaangażowania odnotowano na profilu Szymona Hołowni.

3. W ciągu ostatnich 30 dni najwięcej na reklamę na Facebooku wydano na kampanię Rafała Trzaskowskiego. Kwotę 100 tys. zł przekroczono także w przypadku reklam na oficjalnych profilach u Szymona Hołowni i Andrzeja Dudy. Jednak koszt średniej reklamy w przypadku Hołowni to aż 1 190 zł, zaś Dudy - 207 zł.

4. W ciągu minionego weekendu najwięcej komentarzy o sentymencie negatywnym opublikowano na profilu Andrzeja Dudy (42%).

5. Jeśli chodzi o profile partii politycznych – największym zaangażowaniem cieszy się profil Konfederacji (ostatnie 3 tyg.). Z kolei, najwięcej komentarzy o sentymencie negatywnym w ciągu ostatniego weekendu opublikowano na profilu PO – ponad 60% wszystkich komentarzy.

Pełne wyniki analizy dostępne są tutaj. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij