Nowa odsłona świata marki Somersby w nowym spocie TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa odsłona świata marki Somersby w nowym spocie TV

Marka Somersby rozpoczęła nową kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé. Spoty pokazują niezwykły świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii płynącej ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym piwie Somersby.

Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile. Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem – mówi Aleksandra Borek, somersby brand manager.

Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie. 

Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij