Nowa odsłona świata marki Somersby w nowym spocie TV

Marka Somersby rozpoczęła nową kampanię reklamową wariantu Sparkling Rosé. Spoty pokazują niezwykły świat marki pełen uśmiechu i dobrej energii płynącej ze spotkań z przyjaciółmi przy nowym piwie Somersby.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Kolejna już reklama nowości Somersby prezentuje świat marki w innej niż dotychczas odsłonie. Akcja spotu tym razem toczy się nie w magicznych ogrodach, a w mieście. Jej bohaterami są przyjaciele, którzy razem spędzają czas i celebrują bardziej lub mniej codzienne sytuacje przy Somersby Sparkling Rosé. 

– Naszą nową reklamą chcemy pokazać naszym konsumentom, że Somersby Sparkling Rosé jest idealne na spotkania z przyjaciółmi. Jednak przede wszystkim jest to piwo, które podkreśla zarówno wyjątkowe momenty, jak również codzienne chwile. Somersby Sparkling Rosé to piwo inspirowane różowym winem – mówi Aleksandra Borek, somersby brand manager.

Ma jasny kolor, delikatny smak i lekko musujące bąbelki. Mocno schłodzone, podane w kieliszku daje doskonałe orzeźwienie. 

Reklama przygotowana została przez agencję Grey. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Równocześnie prowadzona jest kampania VOD i banerowa w Internecie budującą świadomość nowego wariantu Somersby.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj