Świątecznych życzeń czas 2013

Świątecznych życzeń czas 2013
Koniec roku to czas podziękowania klientom za współpracę oraz życzeń świątecznych i noworocznych. Ponownie sprawdzamy, jak robią to agencje reklamowe, marketingowe i interaktywne.
O autorze
0 min czytania 2013-12-23

„W dniach 23 grudnia 2013 – 1 stycznia 2014 będę integrował plan konwergencji paradygmatów, na które należy się benchmarkować. Paradygmatem centralnym będzie grzybowa, którą bardzo, bardzo lubię. Wszystkim życzę, by w te święta, w miarę swoich upodobań developowali modele żywieniowe, które adresują ich potrzeby.” – tak wg agencji K2 mógłby wyglądać ostatni mail przed świętami wysłany przez Prezesa.

Specjalne postrony z życzeniami przygotowały także Adstone, agencja H (Święta przez samo H), artegence, Driim Interactive (animacja świąteczna nakręcona za pomocą aplikacji Vine), HyundaiIdeo, McCann,  Ogilvy, Panorama FirmPeppermintPolymus, Sensis, Starcom MediaVestTBWA. Życzenia od Czapy przesyła zjednoczenie.com. Świąteczną paczkę pozytywnej energii przesyła SAROTA PR:

Lemon Sky poleca bity na gwiazdkę:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Poniżej galeria kartek z życzeniami, jakie otrzymaliśmy: 

Dziękujemy!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się