Świątecznych życzeń czas 2013

Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest Criteo

Świątecznych życzeń czas 2013

Koniec roku to czas podziękowania klientom za współpracę oraz życzeń świątecznych i noworocznych. Ponownie sprawdzamy, jak robią to agencje reklamowe, marketingowe i interaktywne.

"W dniach 23 grudnia 2013 – 1 stycznia 2014 będę integrował plan konwergencji paradygmatów, na które należy się benchmarkować. Paradygmatem centralnym będzie grzybowa, którą bardzo, bardzo lubię. Wszystkim życzę, by w te święta, w miarę swoich upodobań developowali modele żywieniowe, które adresują ich potrzeby." - tak wg agencji K2 mógłby wyglądać ostatni mail przed świętami wysłany przez Prezesa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Specjalne postrony z życzeniami przygotowały także Adstone, agencja H (Święta przez samo H), artegence, Driim Interactive (animacja świąteczna nakręcona za pomocą aplikacji Vine), HyundaiIdeo, McCann,  Ogilvy, Panorama FirmPeppermintPolymus, Sensis, Starcom MediaVestTBWA. Życzenia od Czapy przesyła zjednoczenie.com. Świąteczną paczkę pozytywnej energii przesyła SAROTA PR:

Lemon Sky poleca bity na gwiazdkę:

Poniżej galeria kartek z życzeniami, jakie otrzymaliśmy: 

Dziękujemy!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij