Cofix pierwszy lokal otworzyła 4 lipca w Warszawie na Świętokrzyskiej 16. W Polsce marka Cofix promuje się hasłem „Czarno na białym”. Działania reklamowe objęły social media oraz OOH.
Cofix powstał w Izraelu, gdzie jako pierwszy wprowadził koncept kawiarni ze stałymi cenami. Sprzedaje wszystkie produkty w trzech stałych cenach – 6, 9 oraz 12 zł. Pomysł powstał z myślą o mieszkańcach dużych miast, którzy żyją w biegu i potrzebują miejsca na szybką kawę, śniadanie lub lunch w przystępnej cenie, ale nie kosztem jakości. Sieć z powodzeniem działa już na rynku rosyjskim. Teraz rozszerza działalność na Europę i Amerykę Południową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024