Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MullenLowe Warsaw wygrywa Cofix

Międzynarodowa sieć kawiarni Cofix (Cofix Group) wchodzi na europejski rynek, zaczynając od Polski. Komunikacją dla marki, po wygranym przetargu, zajęła się agencja MullenLowe Warsaw. Media planuje i kupuje dom mediowy MullenLowe Mediahub.
O autorze
0 min czytania 2020-07-06

Cofix pierwszy lokal otworzyła 4 lipca w Warszawie na Świętokrzyskiej 16. W Polsce marka Cofix promuje się hasłem „Czarno na białym”. Działania reklamowe objęły social media oraz OOH.

Cofix powstał w Izraelu, gdzie jako pierwszy wprowadził koncept kawiarni ze stałymi cenami. Sprzedaje wszystkie produkty w trzech stałych cenach – 6, 9 oraz 12 zł. Pomysł powstał z myślą o mieszkańcach dużych miast, którzy żyją w biegu i potrzebują miejsca na szybką kawę, śniadanie lub lunch w przystępnej cenie, ale nie kosztem jakości. Sieć z powodzeniem działa już na rynku rosyjskim. Teraz rozszerza działalność na Europę i Amerykę Południową.