Rebranding marki: nowe logo MSM Mońki

Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo.
O autorze
1 min czytania 2020-07-07

Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.

Stare logo MSM Mońki

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nowe logo MSM Mońki

– Logo jest głównym elementem identyfikacji wizualnej marki, a zarazem niezbędnym składnikiem skutecznej strategii content marketingowej. W komunikacji z otoczeniem jest to podstawowy komponent marki, głęboko zakorzeniony w świadomości odbiorcy. Właśnie dlatego logotyp Mońki został wykreślony od podstaw i nie bazuje na gotowej czcionce, co nadaje mu indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru – tłumaczy Bartosz Zieliński z Commplace, która przeprowadziła rebranding logo. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Liternictwo dwuelementowe z delikatnymi szeryfami sprawia, że logotyp jest bardzo mocny, stabilny, ma dobrą czytelność, a jego tradycyjna forma pasuje do charakteru marki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

To jednak nie koniec zmian w MSM Mońki. Rebranding logo to pierwszy krok do odsłony nowości, jakie szykuje marka. Już niebawem przedstawi kolejne, zaskakujące efekty prac.