W swojej nowej kampanii employer brandingowej Nordea chce zakomunikować, że współpracuje z osobami o różnych cechach charakteru, umiejętnościach oraz temperamentach i takich również poszukuje do swoich zespołów. „Ambasadorami” inicjatywy zostały natomiast zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally.
Zobacz również
W kampanię zaangażowana została znana polska lektorka Krystyna Czubówna, która w serii spotów przypomina widzom o tym, jak ważna dla rozwoju społeczeństwa jest różnorodność. Posługując się analogią do świata zwierząt, Nordea w swoim przekazie reklamowym podkreśla, że każdy człowiek jest indywidualnością i właśnie dzięki temu odgrywa ważną rolę w życiu społecznym.
Na potrzeby kampanii została przygotowana specjalna strona, przez którą można wysłać swoją aplikację, poznać bliżej bohaterów akcji oraz zdobyć informacje na temat korzyści, które oferuje swoim pracownikom Nordea.
#NMInsights: Polskie podcasty o marketingu i e-commerce warte słuchania
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Co ciekawe, w ramach kampanii Nordea postanowiła nawiązać także do wyzwań, które postawił przed łodzianami COVID-19. W wielu instytucjach kulturalnych oraz punktach gastronomicznych w centrum miasta pojawiły się folie adhezyjne z wizerunkami bohaterów kampanii w konwencji health & safety, przypominające o aktualnych zasadach życia społecznego.
PS
Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza zaprezentowała swój nowy spot rekrutacyjny pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You”. Jest to zarazem pierwsza reklama telewizyjna w historii instytucji.
PS2
W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.