Wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally w nowej kampanii rekrutacyjnej firmy Nordea

Wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally w nowej kampanii rekrutacyjnej firmy Nordea
Wystartowała najnowsza kampania employer brandingowa oddziału Nordea w Łodzi. Tym razem do pracy w firmie zachęcają zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally, którzy promują hasło „Different types. One team” – „Różne gatunki. Jeden zespół”.
O autorze
1 min czytania 2020-07-09

W swojej nowej kampanii employer brandingowej Nordea chce zakomunikować, że współpracuje z osobami o różnych cechach charakteru, umiejętnościach oraz temperamentach i takich również poszukuje do swoich zespołów. „Ambasadorami” inicjatywy zostały natomiast zwierzęta: wilk Ulf, niedźwiedź Teddy, sowa Kristina i foka Sally.

W kampanię zaangażowana została znana polska lektorka Krystyna Czubówna, która w serii spotów przypomina widzom o tym, jak ważna dla rozwoju społeczeństwa jest różnorodność. Posługując się analogią do świata zwierząt, Nordea w swoim przekazie reklamowym podkreśla, że każdy człowiek jest indywidualnością i właśnie dzięki temu odgrywa ważną rolę w życiu społecznym. 

Na potrzeby kampanii została przygotowana specjalna strona, przez którą można wysłać swoją aplikację, poznać bliżej bohaterów akcji oraz zdobyć informacje na temat korzyści, które oferuje swoim pracownikom Nordea. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co ciekawe, w ramach kampanii Nordea postanowiła nawiązać także do wyzwań, które postawił przed łodzianami COVID-19. W wielu instytucjach kulturalnych oraz punktach gastronomicznych w centrum miasta pojawiły się folie adhezyjne z wizerunkami bohaterów kampanii w konwencji health & safety, przypominające o aktualnych zasadach życia społecznego. 

PS

Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza zaprezentowała swój nowy spot rekrutacyjny pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You”. Jest to zarazem pierwsza reklama telewizyjna w historii instytucji.

PS2

W ubiegłym roku sieć drogerii Hebe wystartowała z kampanią rekrutacyjną, w której w kreatywny sposób wykorzystano popularne produkty kosmetyczne do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do aplikowania o pracę.