CIA prezentuje nowy spot rekrutacyjny – agencja po raz pierwszy reklamuje się w telewizji

CIA prezentuje nowy spot rekrutacyjny – agencja po raz pierwszy reklamuje się w telewizji
Amerykańska Centralna Agencja Wywiadowcza zaprezentowała swój nowy spot rekrutacyjny pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You”. Jest to zarazem pierwsza reklama telewizyjna w historii instytucji.
O autorze
1 min czytania 2020-06-25

CIA postanowiło dotrzeć do szerszej grupy odbiorców – agencja wywiadowcza przygotowała bowiem nowy spot rekrutacyjny, który wyświetlany będzie m.in. w najpopularniejszych serwisach streamingowych. Wideo jest zarazem pierwszą w historii CIA reklamą telewizyjną.

Spot pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You” pokazuje kulisy pracy szpiega. Kampania została przygotowana w taki sposób, że na pierwszy rzut oka przypomina trzymający w napięciu zwiastun nowego serialu o amerykańskiej agencji rządowej. 

Jak tłumaczą przedstawiciele CIA, wykorzystanie telewizji jako kanału komunikacyjnego ma na celu dotarcie nie tylko do osób świeżo po studiach, ale i do osób, które posiadają już jakieś doświadczenie. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR).

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.