CIA postanowiło dotrzeć do szerszej grupy odbiorców – agencja wywiadowcza przygotowała bowiem nowy spot rekrutacyjny, który wyświetlany będzie m.in. w najpopularniejszych serwisach streamingowych. Wideo jest zarazem pierwszą w historii CIA reklamą telewizyjną.
Spot pod hasłem „Discover the CIA: Your Nation is Counting on You” pokazuje kulisy pracy szpiega. Kampania została przygotowana w taki sposób, że na pierwszy rzut oka przypomina trzymający w napięciu zwiastun nowego serialu o amerykańskiej agencji rządowej.
Zobacz również
Jak tłumaczą przedstawiciele CIA, wykorzystanie telewizji jako kanału komunikacyjnego ma na celu dotarcie nie tylko do osób świeżo po studiach, ale i do osób, które posiadają już jakieś doświadczenie.
PS
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR).
PS3
Jesteś wrażliwym młodym człowiekiem? Rozważ karierę w wojsku! Nowe reklamy British Army mają na celu zapewnienie potencjalnych rekrutów, że ich ‒ krytykowane przez otoczenie ‒ słabości są postrzegane przez armię jako mocne strony.