O tym, że ciekawa kampania rekrutacyjna może przynieść firmie wiele dobrego, a przede wszystkim – pożądanych pracowników – wiedzą wszyscy. A już zwłaszcza popularne sieci handlowe, które zamiast zwykłego ogłoszenia o pracę, stawiają na mocne, kreatywne hasła i barwne plakaty – takie, które zainteresują potencjalnych kandydatów. Mowa tu chociażby o sieci Biedronka.
Ostatnio ciekawą kampanię rekrutacyjną zaprezentowała marka Hebe, w której bezpośrednio nawiązała do tego, z czego jest głównie znana – czyli kosmetyków. Wykorzystano je do swego rodzaju gry słownej, aby zachęcić potencjalnych kandydatów do wzięcia udziału w rekrutacji do pracy w drogeriach Hebe.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreacje odpowiada agencja Job’n’Joy.
PS
Rozmowy kwalifikacje są dla Was stresujące? McDonald’s wpadł na nietypowy pomysł, by stały się one nieco przyjemniejsze dla kandydatów ubiegających się o pracę – rekrutację w popularnej sieci będzie przeprowadzać teraz asystent głosowy. Przynajmniej częściowo.
PS2
Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.
PS3
Studia jak serial na Netfliksie? Najwidoczniej na Uniwersytecie Wrocławskim jest to możliwe – „nowy sezon” rekrutacji zapowiadał spot utrzymany w konwencji trailera serialu.