Pathfinder 23 wzmacnia client service

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pathfinder 23 wzmacnia client service

Dział client service Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) został wzmocniony o dwóch group account managerów. Do agencji dołączyła Kalina Lewandowska, wcześniej związana z Samsung Electonics Polska. Z kolei Krzysztof Malinowski awansował w strukturach Bayer Hub ze stanowiska senior account manager.

Kalina Lewandowska w Pathfinder 23 odpowiada za obsługę wybranych marek z portfolio firmy Bayer na szeregu rynków – od CEE po USA oraz zarządzanie zespołem realizującym projekty z tego zakresu. Z branżą marketingową jest związana od ponad 10-ciu lat. Ostatnio jako junior marketing manager pracowała w Samsung Electonics Polska, realizując komunikację marketingową marki w ramach kampanii launchowych produktów z serii Galaxy A oraz Galaxy Note 10. Wcześniej na stanowisku account director w 2012 Agency zarządzała pracą zespołu, prowadzącego działania ATL dla CCC, Grupy Żywiec oraz marki Kotlin z portfolio Grupy Maspex. Doświadczenie zawodowe w obszarach: ATL, BTL, digital i strategii zdobywała również m.in. w: Saatchi & Saatchi IS, Young & Rubicam czy Momentum Worldwide. Obsługiwała jedne z największych międzynarodowych i polskich firm oraz marek, takich jak: IKEA, Jacobs Douwe Egberts, Kompania Piwowarska, Novartis (obecnie GSK), Opel, P&G, PKN Orlen czy UPS.

Krzysztof Malinowski w Pathfinder 23 od ponad roku zajmuje się rozwojem obecności produktów Bayer w kanale e-commerce w krajach bałtyckich i ameryki łacińskiej, Skandynawii, Iberii, we Włoszech oraz regionie APAC. Na nowym stanowisku – group account manager – odpowiada za ekspansję geograficzną Pathfinder 23 na kolejne rynki Bayer. Wcześniej jako e-commerce account manager w Molecular BBDO nadzorował pracę zespołu prowadzącego projekty e-commerce m.in. dla Mars Petcare. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Saatchi & Saatchi IS, realizując działania z obszarów e-commerce i digital w regionie CEE, krajach Beneluksu, Turcji czy Chinach. W pekińskim oddziale BlueFocus Communication Group pracował m.in. dla takich klientów jak: Bacardi International, Sands China Macau, Marina Bay Sands Singapore, Martini Intl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij