Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pathfinder 23 wzmacnia client service

Dział client service Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) został wzmocniony o dwóch group account managerów. Do agencji dołączyła Kalina Lewandowska, wcześniej związana z Samsung Electonics Polska. Z kolei Krzysztof Malinowski awansował w strukturach Bayer Hub ze stanowiska senior account manager.
O autorze
1 min czytania 2020-07-09

Kalina Lewandowska w Pathfinder 23 odpowiada za obsługę wybranych marek z portfolio firmy Bayer na szeregu rynków – od CEE po USA oraz zarządzanie zespołem realizującym projekty z tego zakresu. Z branżą marketingową jest związana od ponad 10-ciu lat. Ostatnio jako junior marketing manager pracowała w Samsung Electonics Polska, realizując komunikację marketingową marki w ramach kampanii launchowych produktów z serii Galaxy A oraz Galaxy Note 10. Wcześniej na stanowisku account director w 2012 Agency zarządzała pracą zespołu, prowadzącego działania ATL dla CCC, Grupy Żywiec oraz marki Kotlin z portfolio Grupy Maspex. Doświadczenie zawodowe w obszarach: ATL, BTL, digital i strategii zdobywała również m.in. w: Saatchi & Saatchi IS, Young & Rubicam czy Momentum Worldwide. Obsługiwała jedne z największych międzynarodowych i polskich firm oraz marek, takich jak: IKEA, Jacobs Douwe Egberts, Kompania Piwowarska, Novartis (obecnie GSK), Opel, P&G, PKN Orlen czy UPS.

Krzysztof Malinowski w Pathfinder 23 od ponad roku zajmuje się rozwojem obecności produktów Bayer w kanale e-commerce w krajach bałtyckich i ameryki łacińskiej, Skandynawii, Iberii, we Włoszech oraz regionie APAC. Na nowym stanowisku – group account manager – odpowiada za ekspansję geograficzną Pathfinder 23 na kolejne rynki Bayer. Wcześniej jako e-commerce account manager w Molecular BBDO nadzorował pracę zespołu prowadzącego projekty e-commerce m.in. dla Mars Petcare. Doświadczenie zawodowe zdobywał również w Saatchi & Saatchi IS, realizując działania z obszarów e-commerce i digital w regionie CEE, krajach Beneluksu, Turcji czy Chinach. W pekińskim oddziale BlueFocus Communication Group pracował m.in. dla takich klientów jak: Bacardi International, Sands China Macau, Marina Bay Sands Singapore, Martini Intl.