Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Etykieta prawdę Ci powie, czyli co oznaczają różne symbole?

Coraz więcej osób deklaruje, że dba o zdrowie, zwraca uwagę na to, co je i pije oraz wybiera produkty o tzw. czystej etykiecie, z oznaczeniem „bio”, „eko” czy „organic”. A co to tak naprawdę oznacza?
O autorze
2 min czytania 2020-07-20

Składniki pochodzące z upraw ekologicznych, czyli jakich?

Zgodnie z prawem Unii Europejskiej, hasła „eko”, „bio”, „organic” mogą pojawić się na opakowaniach produktów, które w co najmniej 95% są stworzone na bazie składników pochodzących z upraw ekologicznych.

W takich zrównoważonych uprawach nie stosuje się chemicznych nawozów i środków ochrony roślin, a neutralne preparaty i zielone nawozy. Wykorzystuje się tam odwieczne procesy zachodzące w przyrodzie, z szacunkiem do naturalnego wzrostu roślin, dbałością o różnorodność biologiczną i bez szkody dla środowiska. Na przykład chwasty wyrywa się ręcznie!

Zawarte w produktach bio składniki, pochodzące z upraw ekologicznych, najczęściej na etykiecie opatrzone są określeniem „organiczny” lub „ekologiczny”. W produktach bio nie znajdziemy m.in. GMO, konserwantów, sztucznych barwników lub aromatów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szukaj zielonego listka

Jeśli chcemy mieć pewność, że sięgamy po produkt bio, zwróćmy uwagę, czy widnieje na nim symbol zielonego listka. To europejskie logo żywności ekologicznej, potwierdzające, że na każdym etapie łańcucha dostaw przestrzegano odpowiednich zasad produkcji ekologicznej. Symbol ten widnieje tylko na produktach, które pozytywnie przeszły audyt ekologiczny, przeprowadzany przez uprawnione firmy audytowe. W efekcie, wybierając tego typu produkty, możemy mieć pewność, że składniki pochodzą z upraw ekologicznych i powstają w zgodzie z naturą. Taki listek znajdziemy m.in. na etykiecie napoju NAŁ BIO od producenta marki Nałęczowianka.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Tak, napój też może być bio!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Produkty bio to nie tylko żywność – do wyboru mamy także szereg różnorodnych soków i napojów, spośród których coraz więcej ma zielony listek na etykiecie. Takim produktem jest m.in. NAŁ BIO z organicznym cukrem trzcinowym i naturalnymi aromatami. Produkt wyróżnia się niską kalorycznością (maksymalnie 7 kcal w 100 ml) oraz dostępny jest w dwóch wariantach smakowych: cytrynowo-limonkowym i brzoskwiniowym.

Doskonale wiemy, że regularne picie wody pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawodnienia, które z kolei umożliwia normalne funkcjonowanie organizmu – efektywną pracę, uprawianie aktywności fizycznej, realizację pasji i pragnień. Czasami jednak możemy mieć ochotę napić się czegoś innego, niż czysta woda, po prostu dla przyjemności samego smaku – i najchętniej bez wyrzutów sumienia… Taką alternatywą może być właśnie napój NAŁ BIO. Można go zabrać ze sobą gdziekolwiek tylko chcemy, gdyż poręczna i lekka butelka 0,5L z łatwością zmieści się w torebce lub plecaku. Pamiętajmy tylko, by po opróżnieniu umieścić ją w odpowiednim, żółtym koszu. Butelki te stworzone są bowiem z materiału PET, który w pełni nadaje się do ponownego przetworzenia.

Co więcej, dzięki zawartości tylko czterech składników, NAŁ BIO to produkt o tzw. „clean label”.

Co oznacza „clean label”?

To dosłownie „czysta etykieta”. Oznacza to, że produkt ma krótki, prosty i naturalny skład. Konsumenci na całym świecie coraz częściej zwracają uwagę, czy skład nie jest zbyt długi, czy mogą go bez problemu zrozumieć oraz czy sztuczne składniki zastąpiono organicznymi. Dlatego też trend „clean label” nieustannie zyskuje na popularności, a wielu producentów dąży do tego, by mieć w ofercie tego typu produkty. Nierzadko produkty bio mają właśnie takie „czyste etykiety” – w tym właśnie NAŁ BIO od producenta marki naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka.