Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Co zrobić z 18 tonami plastikowych butelek zebranych w Alpach? The North Face stworzyło z nich koszulki

Co zrobić z 18 tonami plastikowych butelek zebranych w Alpach? The North Face stworzyło z nich koszulki
The North Face kontynuuje swoje działania mające na celu ochronę naszego środowiska – marka zaprezentowała niedawno limitowaną serię koszulek Recover Tee, które powstały z 18 tysięcy kilogramów plastikowych butelek zebranych w Alpach.
O autorze
1 min czytania 2020-07-21

To nie pierwsze takie działanie The North Face w duchu zero waste – kilka dni temu marka zaprezentowała kolekcję Reduce składającą się z ubrań wykonanych ze skrawków oraz resztek tkanin wprost z hal produkcyjnych brandu. Teraz firma poszła o krok dalej i postanowiła wykorzystać 18 ton plastikowych butelek zebranych w Alpach – marka przerobiła je bowiem na koszulki.

W ten sposób The North Face chce szerzyć świadomość na temat ilości śmieci pozostawianych w górach przez turystów, z nadzieją na ograniczenie tego typu szkodliwych zachowań w przyszłości.

Co istotne, za każdą sprzedaną koszulkę marka przekazuje 1 euro na konto Summit Foundation – fundacji, która wspiera programy sprzątania Alp i pomaga chronić ich naturalny krajobraz. Dzięki jej działaniu góry mogą nadal pozostać wspaniałym miejscem czekającym na kolejne odkrycia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja jest już dostępna jest online oraz w wybranych sklepach stacjonarnych marki.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Austriacki oddział McDonald’s postanowił w ciekawy sposób wykorzystać plastikowe słomki, które zostały wycofane z restauracji sieci w związku z nową strategią zrównoważonego rozwoju – marka przerobiła je na kostiumy kąpielowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Marka Vans ruszyła niedawno z nową kampanią pod hasłem „The Shoebox Challenge”, w ramach której zachęcała klientów do kreatywnego recyklingu opakowań bo butach. Niektóre pomysły internautów są naprawdę zaskakujące.

PS3

Przemysł modowy wytwarza z plastikowych butelek PET biżuterię, ubrania czy torebki. W ten trend włącza się Audi, oferując w nowym modelu A3 obicia foteli zrobione z tkaniny z recyklingu.

PS4

W kwietniu 2019 roku marka Adidas zaprezentowała innowacyjne modele obuwia, które można w pełni poddać recyklingowi. Co ciekawe, wykonane są one z plastiku, lecz to właśnie dzięki temu buty mogą zostać przetworzone w nową parę.