Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz

4-krotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski, został ambasadorem marki Doppelherz. Agencja digitalowa Veneo, która od stycznia tego roku obsługuje marketingowo w modelu DMF należącą do Queisser Pharma markę Doppelherz, podpisała z nim roczny kontrakt na współpracę w ramach kampanii „Siła Ruchu”.
O autorze
1 min czytania 2020-07-23

W czasie pandemii COVID-19 wszyscy wspieraliśmy akcję #ZostańWDomu, co wiązało się z tym, że wszelkie aktywności ruchowe były mocno ograniczone. Byliśmy zmuszeni do przebywania w naszych domach i mieszkaniach. Wszyscy z utęsknieniem czekaliśmy na moment, gdy znów będzie można wrócić do regularnych aktywności fizycznych. Marka Doppelherz, strategicznie wspierająca jakość życia, promuje aktywność ruchową głównie poprzez edukację. Przez najbliższy rok będzie ją w tym wspierał Robert Korzeniowski.

Jako twarz kampanii „Siła Ruchu”, Robert Korzeniowski pokaże jak – poprzez aktywność fizyczną – zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę. Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, content w postaci artykułów, kreacje ads z jego wizerunkiem. Mistrz opowie nam też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały te znajdziemy na www.MojaSilaRuchu.pl. Robert Korzeniowski będzie również obecny na kanałach społecznościowych marki Doppelherz, a część komunikacji poprowadzi na własnych profilach. Będzie także promotorem akcji konkursowej, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą szeroko zakrojoną kampanią display i video (Google, Facebook). Komunikacja odbywać się będzie w myśl zasady, iż sport to zdrowie, jednak pod warunkiem, że mądrze wykorzystamy potencjał naszej „Siły Ruchu”, dbając o kondycję stawów i całego układu ruchu. 

– Włączyłem się do akcji „Siła Ruchu” żeby opowiedzieć i pokazać jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby wzmocnić ciało i unikać kontuzji, jak mądrze odbudować kondycję i wrócić do formy sprzed koronawirusa oraz jak w tym wszystkim pomoże nam dobrze skomponowana dieta. Wiem, że aktywność fizyczna może sprawić, że będziemy się czuć lepsi, zwycięscy i silniejsi, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Moje mistrzostwa olimpijskie są zobowiązaniem do tego, by uczyć innych odkrywania mistrzostwa w sobie i uzyskiwania poprawy jakości życia, a przez to i wzrostu samego apetytu na życie. Taka jest moja życiowa misja – mówi Robert Korzeniowski.

Kampania skierowana jest do osób uprawiających sport amatorsko lub półprofesjonalnie, chcących zadbać o kondycję swoich stawów oraz osób starszych, wymagających suplementacji kolagenem. Dlatego też w ramach witryny www.MojaSilaRuchu.pl powstała edukacyjna „Strefa sprawnych stawów” poświęcona produktowi Doppelherz system KOLLAGEN 11.000 PLUS. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania „Siła Ruchu” zachowuje spójność ze strategią marki Doppelherz, wspierającą poprzez suplementy żywienia jakość życia i wyrażoną hasłem „Siła Życia”. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego egzekucję odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance.

Słuchaj podcastu NowyMarketing