Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lafarge w Polsce z nowym zespołem ds. komunikacji

Lafarge w Polsce ma nowy zespół komunikacji. Mateusz Piotrowski został dyrektorem komunikacji i relacji zewnętrznych Lafarge w Polsce. Jednocześnie Agnieszka Rafalska, obecnie zarządzająca Fundacją Lafarge WSPÓLNIE, objęła stanowisko kierownika ds. komunikacji.
O autorze
1 min czytania 2020-07-24

Mateusz Piotrowski na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za całość działań komunikacyjnych marki w Polsce, w tym za obszar public relations, public affairs oraz digital. Tym samym Piotrowski wszedł do zespołu zarządzającego Lafarge oraz zarządu Fundacji Lafarge WSPÓLNIE. Do Lafarge dołączył w 2019 roku jako kierownik ds. komunikacji korporacyjnej. Swoją karierę zaczynał w największych polskich agencjach PR prowadząc działania z zakresu komunikacji korporacyjnej, marketingu oraz digital dla firm z takich branż jak budownictwo, energetyka, przemysł czy IT. Następnie po przejściu do Virgin Mobile Polska odpowiadał za całość działań marketingowych na Polskim rynku, gdzie pełnił także rolę rzecznika prasowego.

Jednocześnie kierownikiem ds. komunikacji została Agnieszka Rafalska, która od lipca 2020 r. zarządza m.in. komunikacją wewnętrzną, odpowiada za branding i corporate identity oraz koordynację działań na kanałach digitalowych firmy. Rafalska dołączyła także do zarządu fundacji WSPÓLNIE, gdzie przez ostatnie trzy lata prowadziła kluczowe projekty globalne oraz lokalne. Z firmą związana od 13 lat, poprzednio odpowiadała również za obszar HR, gdzie jako HR business partner była odpowiedzialna za zespoły ds. marketingu oraz sprzedaży.