2020 rok niewątpliwie zapisze się na kartach historii w związku z pandemią koronawirusa, która wybuchła w pierwszych miesiącach bieżącego roku. Dla wielu osób niewątpliwie już teraz jest to ciężki rok, czego przykładem są bijące popularność memy sugerujące, że 2020 mógłby skończyć się odrobinę szybciej i wszyscy z pewnością odetchnęli z ulgą.
Z takim też pomysłem wyszedł teraz Burger King, który postanowił podnieść na duchu mieszkańców pewnego miasta na Florydzie, w Stanach Zjednoczonych. W ramach nowej akcji popularna sieć fast foodowa postanowiła… świętować Boże Narodzenie w lipcu. Z tej okazji jeden ze swoich lokali w Miami-Lakes marka przyozdobiła świątecznymi dekoracjami, w pobliżu posadziła choinki, zaś przed wejściem do restauracji umieściła specjalną maszynę, która wytwarzała sztuczny śnieg.
Zobacz również
Za pomocą tej nietypowej akcji Burger King chciał dodać trochę otuchy mieszkańcom florydzkiego miasta i jednocześnie odwrócić ich uwagę od pandemii koronawirusa. Biorąc pod uwagę rozmach inicjatywy, z pewnością się to udało ;).
Za realizację odpowiada agencja David.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową kampanią, w której popularna sieć fast foodowa została przekształcona w linię lotniczą o nazwie „Burger Klean” i w humorystyczny sposób informowała o nowych zasadach sanitarnych.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Niemiecki oddział Burger Kinga wpadł na nietypowy pomysł zachęcenia społeczeństwa do social distancingu w dobie pandemii koronawirusa – sieć rozdaje klientom ogromne korono-sombrera, które zmuszają inne osoby do zachowania co najmniej 1 metra odległości.
PS3
W związku z obowiązującymi w Belgii obostrzeniami dotyczącymi działalności lokali gastronomicznych tamtejszy oddział Burger Kinga postanowił w humorystyczny sposób „ocenzurować” swoje reklamy na czas tzw. lockdownu.
PS4
W maju br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu nowego burgera, który nosi nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli ma za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.