Tegoroczne wakacje z pewnością będą inne niż dotychczas – spowodowane jest to pandemią koronawirusą, w związku z którą podróżowanie po świecie nie jest już takie bezpieczne jak kiedyś. Dubajski oddział IKEA przygotował jednak coś niezwykłego dla tych osób, które w tym roku postanowiły sobie odpuścić prawdziwe wakacje.
W ramach inicjatywy pod hasłem „Vacations in a Box” marka wprowadziła do sprzedaży cztery różne boxy tematyczne. Każde pudełko posiada elementy, które pozwolą nam we własnym domu stworzyć klimat wybranego miejsca na świecie – Paryża, Tokio, tureckiego regionu Kapadocja czy też słonecznych Malediwów.
Zobacz również
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja realizowana jest przez agencję Memac Ogilvy.
PS
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.
PS2
Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.