Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Malediwy, Turcja lub Paryż we własnym domu? IKEA teraz sprzedaje „wakacje w pudełku”

Malediwy, Turcja lub Paryż we własnym domu? IKEA teraz sprzedaje „wakacje w pudełku”
IKEA ruszyła z nową nietypową akcją pod hasłem „Vacations in a Box”. W jej ramach popularna szwedzka marka wprowadziła do sprzedaży ofertę wakacji w pudełku dla tych, którzy w tym roku na wyjazdy sobie nie mogą pozwolić.
O autorze
1 min czytania 2020-07-30

Tegoroczne wakacje z pewnością będą inne niż dotychczas – spowodowane jest to pandemią koronawirusą, w związku z którą podróżowanie po świecie nie jest już takie bezpieczne jak kiedyś. Dubajski oddział IKEA przygotował jednak coś niezwykłego dla tych osób, które w tym roku postanowiły sobie odpuścić prawdziwe wakacje. 

W ramach inicjatywy pod hasłem „Vacations in a Box” marka wprowadziła do sprzedaży cztery różne boxy tematyczne. Każde pudełko posiada elementy, które pozwolą nam we własnym domu stworzyć klimat wybranego miejsca na świecie – Paryża, Tokio, tureckiego regionu Kapadocja czy też słonecznych Malediwów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Akcja realizowana jest przez agencję Memac Ogilvy.

PS

W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.

PS2

Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.