Lubię Polskę! – ruszyła kampania w chińskiej telewizji

Rozpoczęła się promocja Polski w Azji.
O autorze
2 min czytania 2014-01-17

Spot „Lubię Polskę” pojawił się 16 stycznia w 14 chińskich telewizjach: Shanghai TV News, Shanghai TV Entertainment, Shanghai TV Drama, Shanghai East Movie, Beijing TV Satellite, Beijing TV Film & TV Series, Beijing TV Life, Beijing TV Sports, Beijing TV Science & Education, Guangdong TV Zhujiang, Guangdong South TV, Guangzhou TVB, Guangzhou TV General, Guangzhou TV News). Kampania rozpoczęła się w 2013 roku i do tej pory w Chinach pojawiło się już w wybranych tytułach prasowych (łącznie 47 reklam w m.in北京晚报 Beijing Evening News (NP), 新京报 The Beijing News (NP), 京华时报 Jinghua Times (NP), 新闻晨报 Shanghai Morning Post (NP), Oriental Morning Post, Shanghai Evening Post, Xin Min Wan Bao, Guangzhou Daily, Yangcheng Evening News, Southern Metropolis Daily, Morden Weekly, National Geographic Traveler, Rayli Fashion & Beauty, Fortune Life, Golf Digest, Wings of China.

W czerwcu zostanie zrealizowana druga odsłona kampanii outdoorowej przy okazji targów BITE, na których zostanie przygotowane stoisko informacyjne. Pierwsza odsłona odbyła się przy okazji targów w Kunming, w październiku 2013 r. Obecność Polski na targach odnotowały stacje telewizyjne i przedstawiciele mediów, którym udzielono wywiadów na temat: atrakcji turystycznych Polski, ofert przygotowanych przez biura ( w tym ciekawej oferty biura CT Poland – pobyty muzyczno szkoleniowe w Krynicy Zdroju) oraz kampanii promocyjnej. Na stoisku gościli przedstawiciele portalu YOUKU Tudou, CCTV kanal 6, Yunnan International Channel oraz Guangdong television. Oprócz stoiska reklamy o Polsce zostały zamieszczone na 30 przystankach autobusowych zlokalizowanych w pobliżu targów (na głównych drogach dojazdowych) oraz na terenie targów.

Przez cały czas trwa kampania w Internecie i na portalach społecznościowych renren i douban.

W ramach kampanii realizowane są także przez cały rok podróże studyjne. W 2013 roku się podróż touroperatorów podczas I Workshopu Turystyki Przyjazdowej organizowanego przez POT oraz dwie podróże – także dla tour operatorów. W planie podróży na 2014 r. zaplanowane zostały podróże dziennikarskie – w tym dla przedstawicieli „One TV” (marzec 2014 r). W ramach organizacji podróży studyjnych planujemy również realizację wspólnego projektu z przedstawicielami China International Travel Service (Beijing) oraz Podlaską Regionalną Organizację Turystyczną. Planujemy także wespół z ambasadą zrealizowac podróz dla blogera – celebryty prowadzącego program „Morning Call”

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Powstał także manual przeznaczony dla touroperatorów z rynku chińskiego. Pierwsze egzemplarze zostały pokazane podczas tragów CITM w Kunming. Do końca 2013 roku wyprodukowane zostały tematyczne foldery promocyjne („Zabytki UNESCO”, „Przyroda i turystyka aktywna”, „Największe miasta turystyczne Polski”, „Zamki i pałace”, „Uzdrowiska i psa”, Kultura i sztuka”) projekty konsultowane były z przedstawicielami IAM (Kultura i sztuka).

Słuchaj podcastu NowyMarketing