Marta Frączek nową creative director w newonce.media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marta Frączek nową creative director w newonce.media

Dołączenie Marty Frączek jest kolejnym, po niedawnym przejściu Pauli Gurgul, etapem budowania struktur agencyjnych w grupie newonce.media. Frączek pokieruje działem kreacji zorientowanym na projekty komercyjne.

Marta Frączek z branżą reklamową związana jest od 2008 roku. Do newonce.media przeszła z Saatchi & Saatchi, gdzie gdzie pełniła funkcję associate creative director. Jako członek teamów kreatywnych, współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych klientów, w tym IKEA, Carrefour, Mercedes, Milka, Gillette, Microsoft, Old Spice, Head&Shoulders, GSK, Alivia, Somersby.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ma na swoim koncie nagrody w konkursach KTR, Effie, Innovation Ad, Mixx Awards, YC Cannes, YC Eurobest, Fryderyk. Jako jedyna Polka wzięła udział w prestiżowym programie See It Be It w Cannes, którego zadaniem jest promowanie młodych, kreatywnych kobiet na świecie. Jest członkinią Zarządu KTR i kapituły Papaya Young Directors. Była jurorem konkursów kreatywnych KTR, Cannes Lions, Lisbon Ad Festival. Po godzinach pisze scenariusze do krótkich form filmowych i tworzy teledyski.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij