Aliganza rozpoczyna współpracę z marką Gabriella

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aliganza rozpoczyna współpracę z marką Gabriella

Wraz z początkiem sierpnia marka Gabriella dołączyła do grona klientów agencji Aliganza. Gabriella to polska marka z siedzibą w Łodzi, jeden z największych producentów wyrobów pończoszniczych w kraju.

Trwająca od 24 lat historia Gabrielli to nieprzerwany rozwój i inwestycje w technologie. Dziś firma dysponuje jednym z najbardziej nowoczesnych parków maszynowych w Polsce, dając pracę 150 specjalistom. Inwestuje w zaawansowane technologie, komponenty najwyższej jakości i doświadczone kadry. Dwa razy w roku Gabriella prezentuje nowe kolekcje zebrane w lookbooki. W swojej ofercie ma rajstopy, pończochy i skarpetki damskie, w tym modele klasyczne, wzorzyste (również Rajtuzy Lokalne), kolekcję produktów funkcyjnych, dziecięcych, ślubnych i znacznie więcej. Można je znaleźć na półkach sklepowych w ponad 50 krajach na całym świecie, a także w kanale e-commerce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Od sierpnia 2020 roku agencja Aliganza rozpoczęła stałą współpracę z marką Gabriella. Agencja zajmuje się działaniami media relations oraz komunikacją produktową i PR.

Obsługą Klienta po stronie agencji zajmie się zespół Client Development: senior client lead Ewa Gołaszewska, client lead Magdalena Moczarska oraz showroom account executive Karolina Nowicka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij