„Pierz, susz, noś dłużej” i zadbaj o przyszłość planety z Electrolux PerfectCare

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Pierz, susz, noś dłużej” i zadbaj o przyszłość planety z Electrolux PerfectCare

Wystartowała nowa kampania Electrolux PerfectCare, która promuje dbanie o dłuższe życie ubrań i ograniczanie ich marnotrawienia. Działania przygotowały agencje: Cut The Mustard oraz LiquidThread, Zenith (Publicis Groupe).

Każdego roku do wytworzenia nowych ubrań zużywane są ok. 93 miliardy m3 wody. Dodatkowo w trakcie procesu ich produkcji wyemitowanych zostaje ok. 1,2 miliarda ton dwutlenku węgla. Co gorsze zaledwie mniej niż 1% materiałów zużytych do produkcji tkanin poddawany jest recyklingowi, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W celu przeciwdziałania temu zjawisku, Electrolux stworzył pralki i suszarki z linii PerfectCare, które wydłużają życie ubrań. 

„Pierz, susz, noś dłużej” – to hasło kampanii, promującej nową linię Electrolux PerfectCare. W ramach działań powstał spot we współpracy z Natalią Przybysz, która opowiada dlaczego ograniczanie marnowania ubrań jest ważne, jeśli zależy nam na życiu w zgodzie z naturą i dobru naszej planety.

Spot to pierwsza odsłona szeroko zakrojonej kampanii, która obejmie kanały: digital (social media, video online), OOH oraz kampanię w telewizji (w tym działania branded content). W trakcie trwania kampanii będą realizowane też niestandardowe działania edukacyjne, które pokażą, jak przedłużyć życie naszych ubrań, a tym samym zadbać o lepszą przyszłość dla naszej planety. Ze sposobami na bardziej ekologiczne pranie można zapoznać się na stronie nowej platformy Electrolux.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard. LiquidThread (Publicis Groupe) przygotował i realizuje niestandardowe działania contentowe. Za strategię komunikacji, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith (Publicis Groupe). 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij