LV BET z kampanią reklamową „Republika KUBY”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
LV BET z kampanią reklamową „Republika KUBY”

LV BET Zakłady Bukmacherskie rusza z nową, autorską kampanią Republika KUBY, która została oparta na motywie kubańskim. Legalny bukmacher oferuje swoim graczom niezwykle atrakcyjną promocję i najwyższy bonus powitalny na polskim rynku bukmacherskim.

W najnowszym spocie promocyjnym wśród nasłonecznionych ulic Hawany ujrzymy podobizny zawodników Wisły Kraków, na czele z jej kapitanem Kubą Błaszczykowskim. LV BET w trakcie realizacji kampanii zdecydował się na aktywację umowy sponsoringowej z krakowskim klubem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania Republika KUBY została w pełni stworzona przez LV BET, a jej realizację przeprowadziło studio produkcyjne ARTCORE. Pierwsze spoty zostaną wyemitowane w kanałach o tematyce sportowej, na portalach internetowych oraz w mediach społecznościowych. Bukmacher zdecydował się na kampanię 360 ° – zauważymy ją podczas wydarzeń sportowych w całej Polsce.

Jedną z najważniejszych informacji jaka czeka na graczy, jest przygotowany przez LV BET nowy bonus powitalny, wprowadzany na rynek przy okazji startu kampanii. Wynosi on rekordowe 3333 złote.

– Chcieliśmy przygotować dla naszych graczy coś specjalnego, tak aby oddając się sportowej rozrywce i kibicując ulubionym drużynom oraz zawodnikom, poczuli atmosferę prawdziwego święta pomimo wciąż towarzyszących nam wszystkim nastrojów związanych z pandemią. Dlatego wraz z kampanią zainicjowaliśmy nowy bonus dla naszych graczy oraz wiele innych aktywności. Jesteśmy przekonani, że tak szeroka, wielopoziomowa kampania zapewni prawdziwie kubański, gorący klimat sportowych wrażeń, nawet kiedy większość wydarzeń oglądamy w telewizji – mówi Monika Płaczkowska, general sponsorship and marketing manager w LV BET.

Jak dodała, prowadzona kampania powiązana jest także z realizowanymi przez firmę działaniami produktowymi, które pozwolą graczom na szybszą i łatwiejszą grę.

Kampania marketingowa Republika KUBY to początek innych działań planowanych przez LV BET nawiązujących do motywu przewodniego, w tym wielu konkursów i atrakcji dedykowanych graczom. Ich pierwszą odsłonę ujrzymy już we wrześniu.

Republice KUBY towarzyszą również inne promocje realizowane przez LV BET, w tym Ekstraklasa, Multikozak, czy Bezpieczny Kupon.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij