Mani, pedi i USG w pakiecie – wystartowała nowa odsłona akcji Dzień na U

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mani, pedi i USG w pakiecie – wystartowała nowa odsłona akcji Dzień na U

Ruszyła kolejna odsłona akcji Dzień na U. W październiku ubiegłego roku Fundacja Rak’n’Roll oraz Avon Kontra Rak Piersi przekonywały, że każda kobieta powinna znaleźć w roku jeden dzień na badania profilaktyczne. Teraz kampania idzie o krok dalej, zachęcając Polki, aby traktowały badanie USG jako element zwyczajnej pielęgnacji – jak wizyta u fryzjera, manikiurzystki czy fizjoterapeuty. Wybierając nową kategorię „Dzień na U” w aplikacji Booksy, kobiety mogą ustalić datę swojego święta i zapisać się wtedy na USG w jednym z gabinetów diagnostycznych, równocześnie umawiając zabiegi beauty w tej samej okolicy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja promowana jest na Facebooku, Instagramie i na displayach oraz na stronie www.dziennau.pl. Dodatkowo wspierają ją influencerki, zamieszczając relacje ze swojego Dnia na U i pokazując, jak połączyć badanie USG z wizytą w salonie fryzjerskim czy u kosmetyczki.

Za pomysł i realizację kampanii Dzień na U odpowiada agencja DDB. Komunikacją PR i działaniami z zakresu influencer marketingu zajęła się agencja Garden of Words. Za zakup mediów odpowiada PHD. Materiały animowane przygotowało studio Televisor, a stronę dziennau.pl – Happy Endians.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij