Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

DHL Parcel dołącza do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

Polskie Stowarzyszenie Public Relations skupia doświadczonych ekspertów, których wspólnym priorytetem jest silna, merytoryczna branża PR na polskim rynku. W ostatnim czasie do zespołu profesjonalistów dołączyły Justyna Dąbrowska i Magdalena Bugajło z DHL Parcel Polska.
O autorze
1 min czytania 2020-09-01

– Decyzje o powołaniu nowych członków nie są przypadkowe. W naszym gronie zrzeszamy specjalistów wysokiej klasy i cieszymy się na dołączenie kolejnych. Przedstawiciele biznesu, agencji PR, wykładowcy akademiccy. Liczymy na zaangażowanie i szerzenie dobrych praktyk PR także w branży transportowej. Jesteśmy przekonani, że działając wspólnie możemy znacznie wpłynąć na rozwój i profesjonalizację polskiej branży PR – podkreśla Luiza Jurgiel-Żyła – prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.

Do strategicznych zadań Polskiego Stowarzyszenia Public Relations należą monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, definiowanie kluczowych wyzwań, a także inicjowanie działań służących jej rozwojowi. Wśród priorytetów organizacji jest także dbałość o jakość usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach, popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania oraz integracja środowiska PR dla wymiany doświadczeń.

W ostatnim czasie do grona członków Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zostali powołani przedstawiciele DHL Parcel Polska – firmy logistycznej będącej liderem polskiego rynku przesyłek krajowych i prekursorem innowacyjnych rozwiązań e-commerce, dedykowanych klientom w Polsce i w Europie. Ekspert w dostawach zakupów internetowych, który swoim zasięgiem obejmuje 28 krajów Unii Europejskiej.

Spółkę będą reprezentowały Justyna Dąbrowska – ekspert ds. komunikacji i budowania wizerunku marki oraz Magdalena Bugajło – dyrektor ds. komunikacji marketingowej i PR oraz Rzecznik Prasowy spółki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj