Jogurty Piątuś z tatuażami – OSM Piątnica startuje z kampanią

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jogurty Piątuś z tatuażami – OSM Piątnica startuje z kampanią

OSM Piątnica wystartowała z nową akcją skierowaną do najmłodszych i ich rodziców. W jej ramach do każdego jogurtu Piątuś z Piątnicy został dodany zmywalny tatuaż z łosiem Piątusiem i jego przyjaciółmi. Promocja realizowana jest w ramach kampanii „Piątuś radę da”.

Energiczny łoś Piątuś po raz pierwszy pojawił się w kampanii OSM Piątnicy w ubiegłym roku. Piątuś uczył najmłodszych, że nie muszą być we wszystkim najlepsi i w rytm radosnej melodii przekonywał, że warto szukać swoich mocnych stron: „Próbuj, próbuj co dnia. Znajdź co Twoje raz dwa!”. Pozytywnie odebrali go i młodsi, i starsi konsumenci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym OSM Piątnica kontynuuje kampanię – w jej nowej odsłonie Piątuś (lub jeden z jego przyjaciół) pojawia się dodatkowo na tatuażu dołączanym do każdego jogurtu. Piątnica przygotowała kolekcję 8 tatuaży, którą najmłodsi mogą zebrać i następnie samodzielnie przyklejać na rękę. 

Jogurty Piątuś od dawna cieszą się zaufaniem rodziców. Wybierając produkt OSM Piątnica, mają pewność, że ich dzieci dostają wartościową i smaczną przekąskę – idealną na drugie śniadanie czy lekki deser. Skład jogurtów z Piątnicy jest prosty i naturalny. Nie znajdziemy w nim syropu glukozowego, sztucznych barwników i aromatów, ale wysoką zawartość naturalnego białka i błonnik. OSM Piątnica stawia bowiem na zdrowie, wysoką jakość i autentyczność. 

Nowe spoty z łosiem Piątusiem pojawią się w wielu kanałach jednocześnie. Przez prawie 1,5 miesiąca (do 30 września) będzie można je zobaczyć w telewizji oraz w Internecie – m.in. na platformach VOD oraz w social mediach.

Plej odpowiada za koncept i realizację kampanii ATL, Five Media i Starcom za zakup mediów, a Marta Salwa – junior brand manager za koordynację ze strony OSM Piątnica. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij