Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Perrier intensyfikuje obecność w Polsce

Kultowa marka wody mineralnej wprowadza nowe warianty smakowe, uruchamia profil na Instagramie i nawiązuje współpracę z polskimi influencerami.

Perrier, francuska marka premium naturalnej wody mineralnej, należąca do Nestlé Waters, intensyfikuje działalność w Polsce. Marka wprowadza dwa napoje gazowane na bazie naturalnej wody mineralnej Perrier (jej zawartość to 99,9%): o smaku cytrynowym oraz truskawkowym. To najlepiej sprzedające się warianty na świecie. Znakomicie gaszą pragnienie również dzięki wysokiemu nasyceniu dwutlenkiem węgla. Przy komponowaniu składu wykorzystano naturalne aromaty; żaden z wariantów nie zawiera cukru. Oba produkty będą dostępne od początku września w sieci sklepów Żabka w eleganckich, smukłych puszkach o pojemności 250 ml.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Perrier to globalna ikona wśród marek wód premium, obecna w 140 krajach. Kultowa zielona butelka, której tradycja sięga 1863 roku, jest bardzo dobrze rozpoznawana również w Polsce. Swój charakter zawdzięcza nie tylko unikalnym walorom, ale i wizerunkowi: jest zaskakująca, oryginalna, a przy tym elegancka i naturalna. Postanowiliśmy wesprzeć wprowadzenie nowych wariantów smakowych uruchomieniem profilu marki na Instagramie oraz kampanią, do której zaprosiliśmy influencerów podzielających wartości marki – mówi Marta Foryś-Ząbczyńska, brand manager marki Perrier. 

Profil perrierpolska wystartował w sierpniu, równolegle ruszyła współpraca z influencerami, mająca na celu wzmacnianie świadomości i wizerunku marki Perrier w Polsce.

– Marka Perrier pozycjonowana jest jako produkt dla ludzi, którzy lubią się wyróżniać, aktywnie spędzają czas i potrzebują znakomitego orzeźwienia. Są społecznie zaangażowani, a jeśli nie mogą spotykać się z przyjaciółmi, pozostają z nimi w stałym kontakcie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Trochę szaleni, zaskakujący, nie znoszą nudy. Na tej podstawie zaprosiliśmy do współpracy 12 instagramerek i instagramerów: naturalnych ambasadorów marki – dodaje Marta Foryś-Ząbczyńska.

Efekty współpracy – w tym fantazyjnej sesji zdjęciowej, zrealizowanej w baśniowej scenerii – można oglądać na kontach takich influencerów, jak: Oliwia Bugała (CheersMyHeels), Kamil Owczarek (kamilowczarek), Kasia Osipowicz (osipowiczka), Artur Golec (artgolec), Rafał Wiewióra (raff_wie), Basia Kaszuba (bu.sia), Damian Rezlerski (damian_rezlerski), Konrad Pondo (konradpondo), Agata Sawicka (agasava), Michał Kalcowski (majkel_kalcowski), Paulina Twardowska (dry.risers), Maja Janowska (majajanowska).

Kampania została zainicjowana w Polsce i jest realizowana przez lokalny oddział Nestlé. Wspierają ją partnerzy: dom mediowy UMT, agencja 4uture, Tomek Małek – ekspert w dziedzinie miksologii oraz mistrz świata w sztuce flair. Autorem zdjęć jest Krzysztof Adamek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij