Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Magdalena Różczka, ambasadorka programu „Dziel się Uśmiechem” zachęca uczniów do dbania o piękny i zdrowy uśmiech

Wraz z nowym rokiem szkolnym rusza 8. edycja programu „Dziel się Uśmiechem”. Dzięki wyjątkowym zajęciom edukacyjnym uczniowie dowiedzą się, na czym polega prawidłowa higiena jamy ustnej oraz jak zapobiegać próchnicy.
O autorze
2 min czytania 2020-09-07

Polski Czerwony Krzyż oraz firma Mars Polska wraz z partnerami merytorycznymi – Polskim Towarzystwem Stomatologicznym oraz Polskim Towarzystwem Stomatologii Dziecięcej po raz kolejny wspólnie zadbają o dobre nawyki i zdrowy uśmiech polskich uczniów. Ambasadorką tegorocznej akcji ponownie zostanie aktorka – Magdalena Różczka, znana z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne.

Program „Dziel się Uśmiechem” jest w całości finansowany przez firmę Mars Polska.

– Jesteśmy producentem bezcukrowej gumy, której żucie po posiłku jest zalecane przez ekspertów jako jeden z czterech kroków do zdrowych i czystych zębów. Cieszymy się, że możemy wykorzystywać ten produkt w słusznej sprawie, jaką jest wspólna walka o zdrowy i piękny uśmiech polskich dzieci. Dlatego jak co roku przekażemy 1% ze sprzedaży gum Orbit we wrześniu i październiku na realizację programu „Dziel się Uśmiechem” – mówi Beata Rożek, dyrektor ds. korporacyjnych Mars Polska.

Program wspiera kampania obejmująca telewizję i digital. W ramach komunikacji materiały promujące akcję będą obecne w formie Online Video, kampanii display oraz w kanałach Social Media. W październiku emitowana będzie także reklama telewizyjna z udziałem ambasadorki programu – Magdaleny Różczki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Bardzo mnie cieszy, że w Polsce co roku aż 100 000 dzieci uczestniczy w bardzo kreatywnych zajęciach w ramach programu „Dziel się Uśmiechem”. Wiedza o prawidłowej higienie jamy ustnej jest niezwykle ważna, a szczególnie istotne jest podanie jej w sposób, który rozbudzi ciekawość dzieci, zabawi je i sprawi, że kiedy wrócą do domu, będą o tym rozmawiać z rodzicami i zapamiętają prawidłowe zasady dbania o zdrowe zęby, także te mniej oczywiste jak używanie nici dentystycznej i żucie gumy bezcukrowej po posiłku – mówi Magdalena Różczka.

Problem próchnicy dotyczy prawie 82% polskich sześciolatków. To znacznie więcej niż średnia z innych krajów Unii Europejskiej. Dla porównania, 69% czeskich sześciolatków ma problem z zębami, na Łotwie i w Wielkiej Brytanii odsetek ten spada do 55%, a we Francji i Danii już tylko 25% sześciolatków ma próchnicę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W kształtowaniu prawidłowych nawyków u dzieci, kluczową rolę odgrywa edukacja oraz wsparcie ze strony rodziców i nauczycieli. Przyswajanie wiedzy o prawidłowych zasadach higieny jamy ustnej przez najmłodszych, jest dla nich o wiele łatwiejsze, jeżeli odbywa się w ciekawej, angażującej formie. Zapewniają ją wyjątkowe zajęcia edukacyjne programu „Dziel się uśmiechem”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Szkoły biorące udział w akcji otrzymują dedykowane narzędzia m.in. zestawy do pielęgnacji jamy ustnej czy materiały edukacyjne pełne gier i zabaw, dzięki którym dzieci w łatwy sposób uczą się zasad dbania o zdrowy uśmiech w 4 prostych krokach. Pierwszy z nich to szczotkowanie zębów pastą z fluorem przynajmniej dwa razy w ciągu dnia. Drugi dotyczy używania produktów do higieny jamy ustnej, takich jak płyn do płukania ust czy nić dentystyczna do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych. Trzeci punkt mówi o tym, by po zjedzeniu posiłku lub wypiciu napoju, kiedy nie mamy możliwości umycia zębów, sięgnąć po bezcukrową gumę. Żucie jej przez 10 minut po posiłku wpływa na zwiększenie produkcji śliny, która pomaga wypłukać resztki jedzenia. Czwartym, bardzo ważnym krokiem jest natomiast regularna kontrola zębów u dentysty, przynajmniej raz na pół roku.

Za kreację i produkcję spotu reklamowego Orbit® z udziałem Magdaleny Różczki odpowiada agencja BBDO Warszawa, a za zakup i planowanie mediów dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjne prowadzi agencja Garden of Words.