TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agencja Public Dialog powiększa zespół

Public Dialog powiększyła zespół o trzy nowe osoby. Do zespołu dołączyli Karolina Osińska – account manager, Mateusz Puślecki – senior account executive, oraz Agata Kwapień – account manager.
O autorze
1 min czytania 2020-09-08

Nowym członkiem zespołu jest Karolina Osińska, która rozpoczęła współpracę z Public Dialog jako account manager. Z branżą PR związana jest od 2004 roku, doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Unilevera czy Reckitt Benckisera. Była odpowiedzialna za szereg projektów z branży mody i urody, m.in za otwarcie dla mediów hotelu Głęboczek Wine Resort&Spa oraz wprowadzenie na polski rynek, znanej na całym świecie, marki modowej Elie Tahari. Silnym obszarem jej kompetencji jest komunikacja produktowa oraz organizacja eventów. Przez ostatnie lata zdobywała specjalizację w tym zakresie pracując dla dużych agencji public relations. W Public Dialog poprowadzi projekt dla klienta UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD i będzie odpowiedzialna za komunikację centrum handlowego Westfield Arkadia.

Mateusz Puślecki jest starszym specjalista z doświadczeniem w PR, digital marketingu i produkcji wideo. Pracę zawodową rozpoczynał w administracji publicznej, a następnie jako redaktor w Faktach TVN. Posiada doświadczenie we współpracy przy projektach specjalnych online w dziale strategii i kreacji Agencji TVN Media. Obsługiwał marki z branż: automotive (Grupa PSA, Volkswagen AG, Solaris, Goodyear, Continental), motorsport (Drift Masters GP, Martin Kaczmarski, Avalone Extreme), sport (4F), public (Polskie Centrum Akredytacji, Samorząd Woj. Zachodniopomorskiego, Ambasada UK, Austria.info, ILot). Od 4 lat pełni funkcję PR Managera w Polskim Stowarzyszeniu Piwowarów Domowych (pro bono). Absolwent Nauk Politycznych na Uniwersytecie Warszawskim. Wolny czas spędza na spacerach ze swoimi psami, warzy piwo w domu oraz sędziuje w konkursach piwa. Współtworzy podcast o piwie.

Agata Kwapień rozpoczęła pracę w Public Dialog jako account manager. Agata posiada 5 lat doświadczenia w projektach z obszaru content marketingu, PR i social media. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno po stronie klienta, jak i agencji PR. Prowadziła projekty dla klientów z branży technologicznej, nieruchomości, turystycznej, hotelarskiej, motoryzacyjnej i opakowań do żywności. Jest absolwentką kierunku tłumaczenie specjalistyczne w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW oraz studiów podyplomowych z zakresu e-marketingu na Uczelni Łazarskiego. W 2019 roku zdobyła certyfikat DIMAQ Professional.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj