Centrum Nauki Kopernik z nowym serwisem internetowym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Centrum Nauki Kopernik z nowym serwisem internetowym

Przejrzysty i intuicyjny serwis ma pełnić funkcję wirtualnego przewodnika po atrakcjach Centrum Nauki Kopernik (CNK). Został tak zaprojektowany, aby znacznie ułatwić zakup biletów i organizację wizyty. Projekt i wdrożenie serwisu powierzono Fabrity (Grupa K2).

Podstawą zmian serwisu był audyt przeprowadzony przez CNK. Użytkownicy ocenili jego wcześniejszą  wersję jako mało intuicyjną, a proces zakupowy – nie do końca jasny. Nowy serwis ulepsza sposób prezentacji materiałów na stronie CNK zgodnie z najnowszymi trendami projektowania. Odświeża także wizerunek on-line CNK w duchu nowego logotypu zaprezentowanego w styczniu tego roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Specjaliści z zespołów UX i UI Fabrity przeprowadzili liczne testy projektowe z udziałem użytkowników, aby portal był przyjazny i intuicyjny. Zaprojektowali także nową ścieżkę sprzedaży biletów, umożliwiającą zakup już w czterech krokach – niezależnie od urządzenia. Wykorzystano przy tym prosty i przejrzysty „krokomierz” oraz koszyk inspirowany stronami e-commerce.

Realizacja serwisu jest elementem strategii CNK na lata 2020 – 2023.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij