TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama za złotówkę – Tramwaje Warszawski ruszają z akcją wspierającą przedsiębiorców

Reklama za złotówkę – Tramwaje Warszawski ruszają z akcją wspierającą przedsiębiorców
Tramwaje Warszawskie ruszyły z akcją wspierającą przedsiębiorców, rzemieślników oraz ludzi kultury, którzy ucierpieli w wyniki pandemii koronawirusa – spółka oferuje możliwość reklamowania się w warszawskich tramwajach za symboliczną złotówkę dziennie.
O autorze
1 min czytania 2020-09-08

Pandemia koronawirusa nie odpuszcza, w związku z czym Tramwaje Warszawskie postanowiły wyciągnąć pomocną dłoń do rzemieślników, ludzi kultury, edukatorów. Słowem – wszystkich tych, którzy ucierpieli w wyniku epidemii. 

W ramach akcji spółka przewożąca rocznie 25% wszystkich pasażerów komunikacji miejskiej (dane za rok 2019), oddaje do dyspozycji ekrany LCD umieszczone wewnątrz warszawskich tramwajów. Za symboliczną złotówkę dziennie oferuje warszawiankom i warszawiakom, prowadzącym działalność zarejestrowaną w Warszawie, możliwość zareklamowania swojego biznesu lub wydarzenia.

Z akcji przygotowanej przez Tramwaje Warszawskie skorzystać mogą fundacje i stowarzyszenia, instytucje i placówki edukacyjne, podmioty prowadzące działalność kulturalną i instytucje kultury (z wyłączeniem kin, teatrów, oper, operetek i filharmonii), a także osoby fizyczne prowadzące działalność artystyczną, rzemieślniczą i usługową.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie. 

zdjęcie główne: facebook.com/tramwaje.warszawskie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pod koniec kwietnia br. TVN ruszyło z akcją pod hasłem „TVN Pomagajmy sobie”, za pomocą której stacja chciała pomóc małym firmom znajdującym się w trudnej sytuacji z powodu pandemii koronawirusa i oferowała emitowanie reklam za symboliczną złotówkę. 

PS2

10 października 2019 roku Tramwaje Warszawskie zainaugurowały kolejną edycję swojej popularnej kampanii społecznej „Bądźmy Razem Bezpieczni”, której celem jest poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwiększenie świadomości na temat zagrożeń oraz konsekwencji nieodpowiedzialnych zachowań.