Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Rozmowy z bohaterami projektu Vogue „HOPE”

W piątek, 11 września, w Muzeum Rzeźby im. Xawerego Dunikowskiego w Królikarni spotkamy się z bohaterami wrześniowego wydania „Vogue Polska”. O nadziei na przyszłość porozmawiamy m.in. z Markiem i Tomaszem Sekielskimi, Katarzyną Kolendą-Zaleską, Oriną Krajewską i Dominikiem Sadochem.
O autorze
1 min czytania 2020-09-10

Co daje nam nadzieję w trudnych czasach? W kim pokładamy ufność? Jak widzimy przyszłość mody? Do sesji okładkowej wrześniowego wydania „Vogue Polska” zaprosił 41 wyjątkowych osobowości ze świata kultury, mediów i nauki. Redaktorzy magazynu zapytali Jurka Owsiaka, Marka Niedźwieckiego, Krystynę Jandę i wielu innych o misję, nadzieję i siłę. W piątek, 11 września, odbędą się trzy panele dyskusyjne z udziałem bohaterów sesji Vogue.

O 15:00 o zrównoważonym rozwoju, ekologicznej modzie i odpowiedzialności społecznej branży dyskutować będą model i aktywista Dominik Sadoch, projektantka innowacyjnych materiałów Vera Banaś oraz Marta Garbińska-Włodarczyk i Bartosz Ladra z marki Elementy. Rozmowę poprowadzi redaktor naczelny „Vogue Polska”, Filip Niedenthal.

O 17:00 o etyce dziennikarskiej, przyszłości mediów i misji w zawodzie reportera Katarzyna Kolenda-Zaleska porozmawia z Tomaszem i Markiem Sekielskimi, twórcami filmów „Tylko nie mów nikomu” i „Zabawy w chowanego”.

O 19:00 w panelu poświęconym aktywizmowi wezmą udział Cecylia Jakubczak, rzeczniczka prasowa Kampanii Przeciw Homofobii, członkowie Młodzieżowego Strajku Klimatycznego oraz Orina Krajewska, aktorka, prezeska Fundacji Małgosi Braunek „Bądź” i autorka książki „Holistyczne ścieżki zdrowia. Bądź”. O efekty ich działania, metody walki o lepszy świat i źródło siły zapyta ich dziennikarka Vogue.pl i „Vogue Polska” Anna Konieczyńska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie rozmowy będzie można oglądać na żywo na profilach „Vogue Polska” na Facebooku i Instagramie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing