„O jedną historię od siebie”: Netflix rusza z pierwszą globalną kampanią

„O jedną historię od siebie”: Netflix rusza z pierwszą globalną kampanią
Netflix wystartował ze swoją pierwszą globalną kampanią marketingową, która obejmuje 27 krajów – w tym Polskę. Narratorką polskiej wersji spotu pod hasłem „O jedną historię od siebie” jest aktorka Agnieszka Grochowska.
O autorze
1 min czytania 2020-09-14

„Każda historia jest podróżą. A im więcej oglądasz, tym wyraźniej dostrzegasz, że jesteśmy tylko o jedną historię od siebie” – czytamy w opisie globalnej kampanii Netfliksa pod hasłem „One story away”, która rozpoczęła się 11 września br. W jej ramach stworzony został spot, w którym pokazano fragmenty z najpopularniejszych produkcji platformy – od serialu „Stranger Things”, przez „Wiedźmina”, aż po nagradzany film „Historia małżeńska”. 

W polskiej wersji spotu narratorką jest aktorka Agnieszka Grochowska, którą oglądać możemy na platformie w serialu „W głębi lasu”. 

Kampania obejmuje 27 krajów – w tym m.in. USA, Kanadę, Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Niemcy oraz Japonię.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Netflix ma na swoim koncie wiele świetnych akcji i kampanii promujących nowe seriale oraz filmy. Przykładem tego są liczne działania związane z serialem „Stranger Things”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ubiegłym roku Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.