Marka Lou rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Lou rozpoczyna współpracę z PromoTraffic

Marka modowa Lou stawia na PromoTraffic oraz rozwój współpracy w digital marketingu. Wybór padł na działania z zakresu performance marketingu, a dokładnie Social Ads.

W sklepie internetowym Lou dostępne są sukienki oraz akcesoria dla kobiet ceniących sobie przede wszystkim piękno i oryginalność. Po produkty Lou chętnie sięgają gwiazdy polskiego showbiznesu, między innymi: Natalia Siwiec, Agnieszka Hyży, Julia Wieniawa, Edyta Górniak, czy Barbara Kurdej-Szatan.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania partnerskie Lou i PromoTraffic, które rozpoczęły się we wrześniu, będą dążyć do wzrostu sprzedaży. Jak w przypadku każdego projektu eksperci agencji będą używać w pracy zaawansowanych narzędzi, takich jak ROIHunter oraz Facebook Business Manager. PromoTraffic w lipcu tego roku uzyskał status oficjalnego Partnera Marketingowego Facebooka, więc Lou będzie mogło skorzystać na dostępie do szybszego i lepszej jakości supportu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij