Kolejna edycja Szaleństwa Zakupów rozpoczyna się 21 września i potrwa przez 6 dni zarówno w galerii Westfield Arkadia, jak i Wroclavia. W ramach akcji zaplanowane są m.in. spotkania z przedstawicielami świata mody i kultury, projekcje plenerowe filmów, porady stylistów i oczywiście specjalne rabaty na zakupy najnowszych jesienno-zimowych kolekcji.
Wczoraj rozpoczęły się kampanie promujące obie akcje, które potrwają do 26.09. Kampania dotycząca Westfield Arkadia jest realizowana w lokalnych mediach warszawskich i obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital oraz przestrzeni miejskiej. Z kolei kampania związana z Wroclavią jest promowana w lokalnych mediach wrocławskich – obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital, prasie, a także obecność w przestrzeni miejskiej wykorzystując autobusy, siatki wielkoformatowe czy nośniki DOOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024