Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Westfield Arkadia i Wroclavia z kampaniami Szaleństwo Zakupów

Dwie z galerii należących do Unibail-Rodamco-Westfield wystartowały wczoraj z kampaniami promującymi zaplanowane na przyszły tydzień akcje Szaleństwo Zakupów. Media w kampaniach zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Arena Media (Havas Media Group).

Kolejna edycja Szaleństwa Zakupów rozpoczyna się 21 września i potrwa przez 6 dni zarówno w galerii Westfield Arkadia, jak i Wroclavia. W ramach akcji zaplanowane są m.in. spotkania z przedstawicielami świata mody i kultury, projekcje plenerowe filmów, porady stylistów i oczywiście specjalne rabaty na zakupy najnowszych jesienno-zimowych kolekcji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wczoraj rozpoczęły się kampanie promujące obie akcje, które potrwają do 26.09. Kampania dotycząca Westfield Arkadia jest realizowana w lokalnych mediach warszawskich i obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital oraz  przestrzeni miejskiej. Z kolei kampania związana z Wroclavią jest promowana w lokalnych mediach wrocławskich – obejmuje zintegrowane działania w radiu, mediach digital, prasie, a także obecność w przestrzeni miejskiej wykorzystując autobusy, siatki wielkoformatowe czy nośniki DOOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij