Agencja FormUp wprowadza system monitorowania ROI i wygrywa przetarg na wdrożenie dla firmy STS

W celu osiągania najlepszych rezultatów performance, agencja FormUp opracowała autorski systemem monitorowania ROI oparty na BigQuery. W kwietniu 2020 r. rozpoczęto pierwsze duże wdrożenie dla największej polskiej marki bukmacherskiej STS.
O autorze
0 min czytania 2020-09-15

W ramach wygranego przetargu agencja FormUp jest odpowiedzialna za wdrożenie, implementację i rozwój dedykowanego systemu analitycznego dla firmy STS. System został skonfigurowany pod indywidualne potrzeby i specyfikę branży bukmacherskiej w taki sposób, by móc weryfikować rentowność prowadzonych działań z uwzględnieniem celów biznesowych organizacji i KPI.

Takie rozwiązanie pozwala na trafniejszą ocenę efektywności wydatków reklamowych oraz analizę rentowności kampanii digital z podziałem na kanał dotarcia, grupę docelową, kreację i rodzaj komunikacji.